Біля берегів Шотландії зведений найпотужніший у світі вітрогенератор
13 Квітня , 2018
Ілон Маск: зайва автоматизація Tesla була помилкою
14 Квітня , 2018

XiaoIce – система штучного інтелекту від компанії Microsoft, здатна підтримувати осмислену бесіду

В даний час все більш широке поширення набувають різні програми-помічники і програми, звані чатботами, в основі яких лежать принципи штучного інтелекту. З деякими функціями такі програми справляються чудово, але, в більшості випадків, вони недостатньо “розумні” для того, щоб вони могли досить довго підтримувати осмислену бесіду з людиною. Однак, нещодавно система штучного інтелекту XiaoIce, розроблена компанією Microsoft, отримала цілий ряд нових можливостей. Зараз в цій системі використано відразу декілька різних принципів сприйняття інформації, завдяки чому вона цілком може обдурити людину, яка буде не в змозі визначити, що розмовляє з комп’ютером, а не іншою людиною.
“Повний дуплекс” – це термін зі сфери телекомунікацій, що описує процес обміну інформацією, при якому інформація може передаватися у двох напрямках одночасно. Це дуже схоже на двох людей, які говорять в один і той же момент. Всі сучасні чатботи використовують лише половину повного дуплексу, так званий напівдуплекс, коли інформація передається спочатку в одному напрямку, від людини до програми, а потім у зворотному напрямку, коли програма дає людині свою відповідь.
Відмінною рисою системи XiaoIce є те, що вона здатна спілкуватися з людиною в режимі повного дуплексу, що має сенс у деяких ситуаціях. Це означає, що система здатна швидко і з достатньо високою вірогідністю передбачити те, що скаже його співрозмовник, чи продовжить він свою думку або завершить висловлювання. Завдяки цьому, система XiaoIce здатна дати відповідь моментально, а не примушувати людину чекати, поки комп’ютер “перетравлює” сказане і виконує пошук по базах даних в пошуках вірної відповіді.
Штучний інтелект XiaoIce робить цю систему на порядки розумнішою існуючих чатботів. Вона позбавлена їхнього головного недоліку – повторення через деякий час одних і тих же відповідей, що робить процес спілкування з чатботом малоцікавим і виснажливим для людини вже через нетривалий час спілкування.
Крім всього вищесказаного, система XiaoIce вже отримала кілька нових здібностей, за допомогою яких вона з більшою точністю наслідує поведінку живої людини. До цих здібностей належить здатність до зміни теми розмови, завершення розмови і повернення до початкової теми. Зараз інженери і програмісти компанії Microsoft працюють над інтеграцією всіх перевірених нововведень в чатбота Zo, орієнтованого на спілкування з американськими громадянами, і чатбота Rinna, орієнтованого на Японію.
У світлі всього вищесказаного деякі з наших читачів будуть очікувати, що система-помічник Cortana найближчим часом стане більш балакучою і розумною. Нажаль, всі перераховані нові технології штучного інтелекту ще не скоро будуть готові до комерційного використання. Проте, момент, коли щось подібне з’явиться на наших смартфонах і комп’ютерах рано чи пізно, але неминуче настане.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: