Boeing купує Aurora Flight Sciences, розробника робота-пілота
9 Жовтня , 2017
Штучний інтелект не дасть красти електроенергію
9 Жовтня , 2017

World Solar Challenge святкує 30-ту річницю

8 жовтня стартувала міжнародна гонка на сонячних електромобілях World Solar Challenge. В ній приймає участь 42 команди з різних країн, які подолають на своїх авто 3000 км – від тропічної півночі Австралії до її південних берегів – і все це виключно за рахунок енергії сонця.

Очікується, що для більшості автомобілів ралі з північного міста Дарвін у південне місто Аделаїда займе близько тижня, при цьому середня швидкість машин становитиме 90-100 км/год.

Найшвидший час за всю історію змагань було показано японською командою з Токайського університету в 2009 році, яка завершила трансконтинентальну гонку за 29 годин і 49 хвилин.

Чинні чемпіони 2015 року Nuon з Делфтського технологічного університету в Нідерландах вважають, що у них є хороші шанси зберегти титул.

Самый быстрый солнечных автомобиль Nuna9

«Всі автомобілі виглядають зовсім по-іншому, і все, що ми знаємо – у нас хороша машина, у нас вона відмінно працює останні пару днів, і ми впевнені, що зробимо все, щоб виграти», – сказала в неділю тур-менеджер Сара Беннінболт.

Команда Nuon і в цьому році вже зі старту випередила конкурентів, вирвавшись вперед на 8 хвилин від японської Tokai і, наступної третьої, австралійської Sydney Solar. Це восьмий раз, коли їх сонячний електромобіль Nuna9 бере участь в гонці. Два роки тому ця нідерландська команда у фіналі обійшла співвітчизників із Twente лише на десять хвилин і стала призером Challenger Class.

Электрический автомобиль на солнечных батареях

Сонячні автомобілі розділені на 3 класи: Challenger, Adventure і Cruiser. До такого розділення було вирішено прийти через різні технічні характеристик транспортних засобів. Окремо варто відзначити клас Cruiser – це електромобілі, які досить адаптовані до поїздок у звичайних міських умовах. Всі автомобілі повинні мати на борту одного водія.

Машина для свого руху може використовувати виключно сонячну енергію. Кожне авто може зарядити акумулятор не більше ніж на 5 кВт/год перед стартом, замінювати батарею в ході гонки не допускається. Електромобілі можуть рухатись тільки з 8 ранку до 17 вечора. Кожна команда зупиняється на декількох контрольних пунктах.

Японский солнечный электромобиль

«Це 30-я річниця Bridgestone World Solar Challenge, і учасники хочуть бути повноцінною частиною цього. Вони були залучені до складання нових правил, які зменшили розмір сонячної батареї, не обмежуючи розміри сонячного автомобіля», – сказав директор перегонів Кріс Селвуд.

У цьому році змагання триватимуть до 15 жовтня, у перегонах беруть участь команди з 26 країн, включаючи Польщу, США, Японію, Німеччину, Чилі, Нідерланди, Великобританію, Малайзію, Бельгію, Швецію, Іран, Південну Корею, Індію, Гонконг, Південну Африку, Таїланд, Туреччину, Канаду, Тайвань і Австралію.

Джерело

 

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline