IKEA створила додаток, який дозволяє «приміряти» меблі перед купівлею
26 Вересня , 2017
S-512: безшумний надзвуковий пасажирський літак майбутнього
26 Вересня , 2017

В майбутньому екрани перестануть бути основним способом керування пристроями

Більше штучного інтелекту = менше екранів.

На думку консалтингової компанії Accenture, розвиток АЙ-технологій призведе до того, що взаємодія з більшою частиною інтерфейсів позбудеться фізичної складової. Про це йдеться в доповіді «Технологічні тренди 2017». Про це пише видання ZDNet.

Як реально існуючі приклади користувальницьких інтерфейсів нового покоління, експерти наводять автономний транспорт і голосові помічники, і це, кажуть вони, тільки перші ластівки, які провіщають прихід систем управління, позбавлених дисплеїв.

В цілому, автори доповіді роблять три прогнози:

  • Через 5 років більше половини користувачів будуть обирати сервіс, виходячи з представлених у ньому ШІ-технологій, а не бренду.
  • Через 7 років більше половини інтерфейсів позбудуться екранів і стануть частиною щоденної рутини.
  • Через 10 років цифрові помічники поширяться настільки, що дозволять компаніям ефективно виконувати завдання 24 години на добу 7 днів на тиждень без вихідних та відпусток, працюючи у фоновому режимі.

Як повідомляється, прогнози Accenture засновані на опитуванні 5400 директорів компаній зі всього світу. 79% з них згодні з тим, що ШІ допоможе прискорити впровадження нових технологій в їхніх організаціях. 85% мають намір інвестувати в пов’язані з ШІ технології в найближчі 3 роки.

«Якщо спочатку технології штучного інтелекту представляли собою просто інструмент для підприємств, то сьогодні вони починають грати все більш вагому роль в повсякденних завданнях.

Починаючи з безпілотних автомобілів, що використовують комп’ютерний зір, і закінчуючи мовними перекладами в реальному часі, які здійснюються нейронними мережами, ШІ значно спрощує і в той же час робить більш різноманітною взаємодію з будь-якою технікою», — йдеться у звіті.

Окремо експерти відзначають, що на сьогоднішній день всі існуючі голосові системи управління зобов’язані саме технологіям на основі ШІ.

«Досягнення в галузі машинного навчання та обробки мови зробили багато технології більш інтуїтивними. Наприклад, замість того, щоб вручну вводити час майбутньої зустрічі, створювати подію і власноруч її описувати, нині вам достатньо просто попросити віртуального асистента запланувати зустріч.

Вже сьогодні ШІ-технології відіграють дуже важливу роль в користувальницькому досвіді, навіть в дрібницях. Так, у мобільному додатку Spotify ШІ пропонує музику, виходячи з того, що користувач прослухав раніше», — розповідають фахівці.

Наостанок Пол Догерті, директор з інновацій Accenture, дає три поради компаніям, які мають намір розпочати перехід до нових видів інтерфейсів:

  • «Візьміть існуючі комунікаційні канали і зрозумійте, як можна було б зробити їх «розумнішими» — використовуйте в якості натхнення інші успішні програми з діалоговими і голосовими інтерфейсами».
  • «Погляньте на кожну взаємодію клієнтів зі співробітниками і запитайте себе, як їх можна було б покращити за допомогою ШІ».
  • «Погляньте на нові інтерфейси без дисплею і зрозумійте, як вони могли б забезпечити багатогранний діалог».
LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: