Найкрутіша залізниця у світі
24 Грудня , 2017
У Сіднеї розробили керамічні імплантати, що зростаються з кістками
24 Грудня , 2017

В Китаї будуються дороги з сонячних панелей і прозорого бетону

У Китаї повним ходом йде будівництво доріг з вбудованими сонячними панелями. Можливо скоро за їх допомогою можна буде не лише заряджати електрокари бездротовим способом, але і забезпечувати інформаційну підтримку автономних транспортних засобів.

Це вже другий проект дороги в Піднебесній із застосуванням сонячних батарей. Реалізується він на ділянці 1,9 км швидкісної автомагістралі Цзінаню. При будівництві використовувався прозорий бетон, під яким розміщений шар сонячних панелей. Сама конструкція дороги готова. Йде її підключення до електромережі. Очікується, що до кінця року все буде зроблено.

Электрогенерирующее шоссе Китай

«Сонячне» шосе Цзінаню складається з трьох шарів. Верхній шар представлений прозорим бетоном, який за своїм будівельним властивостями подібний до звичайного асфальту. Середній шар – сонячні панелі, що витримують велику вагу. Нижній шар призначений для захисту сонячних батарей від вологого ґрунту. Дорога буде достатньо міцна, щоб витримувати навантаження вантажівки середніх розмірів.

Як відзначають інженери, незабаром з’явиться можливість підключення дороги до таких опцій, як бездротова зарядка автомобілів і можливість передачі необхідних даних автономним транспортним засобам. Точної інформації про те, які саме сонячні батареї використовуються немає. По фотознімках можна визначити, що вони двох розмірів. На одному зображенні сидить людина, що з’єднує дротами панелі одну з одною.

прозрачный фотоэлектрический бетон

У вересні Quilu Transportation Development Group там же, в Цзінані, закінчила будівництво першого «сонячного» шосе. Це та ж державна компанія, яка зараз завершує реалізацію другого проекту. На будівництво першого такого шосе знадобилось 10 місяців і 660 квадратних метрів сонячних панелей. На зображеннях шар, що покриває панелі, схожий на товстий шар воску або просто брудне скло.

Незважаючи на наявну критику «сонячних» доріг, сьогодні їх тестують в різних куточках планети. Першими були Нідерланди. Ще в 2014 році там побудована велосипедну доріжку з вбудованими фотоелементами. По закінченні року випробувань вона показала дуже хороші результати і проект розширили.

Приклад голландців наслідувала Франція. Близько року тому в нормандському селі Турувро-Перш було використано 2800 квадратних метрів сонячних панелей. З них побудували дорогу довжиною 1 км. Вартість будівництва склала близько 5 млн. доларів. Дорога розрахована приблизно на 2000 транспортних засобів на день. З того часу Франція поставила перед собою дуже амбітну мету – побудувати понад 1000 кілометрів фотоелектричних магістралей.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: