Компанія Dainese презентувала «розумний» жилет з функцією подушки безпеки для робітників
22 Жовтня , 2017
Норвегія вирішила повністю відмовитись від вирубки лісів
22 Жовтня , 2017

У США пройшли перші випробування конвертоплану V-280 Valor, який змінить знаменитий Osprey

В дослідницькому центрі компанії Bell Helicopter в Амарілло вперше були протестовані на повній потужності ротори для нового конвертоплану Bell V-280 Valor. У порівнянні з силовою установкою його попередника, V-22 Osprey, тут двигуни винесені за межі роторних гондол, що дає можливість в критичній ситуації обертати пропелери тільки від одного двигуна.

Конвертоплан V-280 – ідейний спадкоємець моделі V-22. Військові традиційно просили більше швидкості, броні і вантажопідйомності, чого вдалося досягти, виготовивши практично всі вузли з композитних матеріалів. Фюзеляж, крила, хвостове оперення – скрізь використовують сендвіч-панелі з вуглецевих елементів з інтегрованою бронею. Вона на 30 % легша, ніж попередній варіант.

V-22

Майбутній конвертоплан зможе літати з крейсерською швидкістю 520 км/год, з максимальною навантаженням 5400 кг на дальність до 1480 км. Дані про максимальні характеристики засекречені, але відомо, що армія США вимагала від авіаційних інженерів подвоєння швидкості і запасу ходу в порівнянні зі старенькими Osprey. Ще одна властивість нового конвертоплану – здатність зависати по-гелікоптерному на висоті до 1800 м.

Valor зможе транспортувати 14 чоловік десанту, плюс двох членів екіпажу. Для швидкої висадки передбачені двоє широких бічних дверей. Конвертоплан отримав потрійну систему дубляжу керування, яка враховує і такі дані, як оперативна обстановка навколо, щоб не завести машину ненароком не туди. Перший політ Valor може відбутись вже цієї осені.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: