Кварковий синтез: вчені відкрили найпотужніше джерело “чистої” енергії на Землі
7 Листопада , 2017
Найбільші міста світу почнуть переходити на електробуси з 2025 року
7 Листопада , 2017

Технології віртуальної і доповненої реальності позбавлять військову техніку вікон

За два роки роботи в рамках програми Ground X-Vehicle Technologies (GXV-T) Управління перспективних дослідницьких програм Пентагону DARPA, відома компанія Honeywell розробила ряд технологій, що дозволяють людині керувати транспортним засобом, у тому числі і броньованим, перебуваючи всередині повністю закритої кабіни, яка не має ні вікон, ні інших традиційних засобів зовнішнього спостереження. І основою всього цього є найсучасніші досягнення в галузі технологій віртуальної і доповненої реальності.
Система, розроблена компанією Honeywell, може бути втілена в життя за допомогою зовсім різних рішень. В одному з варіантів використовується шолом віртуальної реальності, а в іншому – віртуальні “вікна”, які насправді є високоякісними дисплеями, що дозволяють людині бачити те, що знаходиться і що відбувається навколо керованого ним транспортного засобу. Все це стало можливим завдяки зусиллям, спрямованим на зменшення затримки і невідповідності того, що бачать в кожен момент камери, і того, що відображається на внутрішніх екранах системи. Особливу увагу було приділено проблемі “морської хвороби”, яка виникає у багатьох людей через постійну напругу очей внаслідок необхідності дивитися на дисплей з близької відстані.
Крім звичайних камер, що передають звичну візуальну картину навколишнього середовища, в систему компанії Honeywell можуть бути включені інфрачервоні камери і тепловізори, які нададуть людині додаткову оперативну інформацію, необхідну їм на полі битви. Крім цього, компанія Raytheon розробила спеціалізований лазерний сканер LIDAR, призначений для роботи в системі компанії Honeywell.
Експериментальний транспортний засіб, показаний на наведеному вище знімку, є першим у своєму роді, кабіна якого повністю позбавлена вікон. Під час тестових заїздів це невелике “диво техніки” змогло розвинути швидкість до 60 кілометрів на годину під час руху по бездоріжжю. Вбудовані дисплеї забезпечували кут зовнішнього огляду 160 градусів, чого було цілком достатньо кваліфікованому водієві для того, щоб впевнено прокладати шлях і вести по ньому експериментальний автомобіль.
Системи наступного покоління, засновані на розроблених в рамках програми GXV-T технологіях, зможуть забезпечувати оператору круговий огляд. При цьому, не буде проблемою накласти на зображення реального навколишнього середовища певну тактичну та оперативну інформацію, таку, як поточний маршрут руху, виділені особливості ландшафту, які можна використовувати для укриття і маскування, місце розташування ворожих і дружніх військ і багато іншого. Крім цього, “цифрові вікна” можуть бути забезпечені рядом додаткових функцій, таких, як збільшення (наближення) зазначеної оператором ділянки навколишнього простору.
Система компанії Honeywell також може бути використана для проведення навчання водіїв та операторів військової техніки, для цього буде потрібно лише замінити потоки інформації з зовнішніх камер потоками інформації від програми моделювання віртуальної реальності. І, крім суто військового застосування, подібні технології можуть знайти масу сфер застосування, і у звичайному цивільному житті.

Джерело

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline