Еластичний сенсор змінить спосіб взаємодії з компактною електронікою
10 Листопада , 2017
Microsoft відкриває студію для роботи над змішаною реальністю
11 Листопада , 2017

Siemens відкрила в Каліфорнії шосе з тролеями для електровантажівок

Siemens відкрила в Каліфорнії перше електрифіковане шосе для вантажних автомобілів. Ділянка магістралі eHighway довжиною в одну милю проходить недалеко від порту Лос-Анжделесу. Над проїжджою частиною натягнуті дроти, які заряджають під час руху електричні фури з пантографами – система працює подібно тролейбусним або трамвайним лініям у містах.

Siemens і місцеві органи по нагляду за екологією сподіваються таким чином знизити кількість шкідливих викидів на дорогах. Адже саме великотоннажний транспорт здебільшого відповідальний за забруднення повітря Каліфорнії.

Для транспортних компаній використання електричних вантажівок також може знизити експлуатаційні витрати, оскільки дизельні двигуни, на відміну від електродвигунів, потребують трудомісткі роботи по технічному обслуговуванню.

Siemens вважає, що електричні фури, які працюють тільки за рахунок живлення від батарей, ще недостатньо ефективні, так як сучасні акумуляторні технології не здатні створити достатню потужність для переміщення важких вантажів на великі відстані. При цьому німецька компанія виробляє електробуси, які можуть заряджатись на автобусних зупинках в містах. Але для важких вантажівок, за словами Siemens, така перезарядка поки неможлива.

Електровантажівки будуть додатково обладнані невеликими батареями або гібридними двигунами, які забезпечать їм можливість легко від’єднуватись від електросилових ліній, якщо виникає необхідність змінити смугу руху або пропустити інший транспортний засіб. Siemens також працює над технологією, яка дозволить заряджати електротранспорт з-під дорожнього полотна, але, як кажуть компанії, вона знаходиться на ранній стадії розробки, і дорожча.

Хоча ідея використання вантажівок-тролейбусів може здатись застарілою, вона може мати хороший потенціал. Експерти прогнозують, що до 2050 року обсяг вантажних автомобільних перевезень зросте на 200%. Це зростання спровокує подорожчання палива і негативно позначиться на екології, адже паралельно наростанню кількості вантажівок будуть збільшуватись викиди вуглекислого газу, оксиду азоту та інших шкідливих речовин. Електрична тяга, навіть з урахуванням збільшення викидів від електростанцій, знизить такий вплив на екологію.

Джерело: fastcompany.com

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline