Microsoft будує планер зі штучним інтелектом, який зможе літати “вічно”
19 Серпня , 2017
У виробництві ефективних цинк-повітряних батарей відбулась революція
20 Серпня , 2017

Штучний інтелект OpenAI перевершив кращих людей-гравців Dota 2

Протягом двох минулих років спостерігався вибуховий прогрес в галузі створення різних систем штучного інтелекту. І ці системи, навчені відповідним чином, швидко перевершили кращих людей-гравців у покер, древню китайську гру Го та ігри інших видів. Виявилось, що ігри є ідеальним навчальним і випробувальним полігоном для штучного інтелекту, деякі з них вимагають ухвалення швидких рішень, шляхи пошуку яких піддаються традиційному програмування з величезними труднощами або не піддаються зовсім.
Нещодавно компанія OpenAI, заснована Ілоном Маском і спеціалізується на технологіях так званого посиленого машинного самонавчання, в основі якого лежать кілька видів незалежних методів навчання шляхом проб і помилок, продемонструвала свої технології на міжнародному турнірі eSports. В рамках цього турніру на віртуальних полях комп’ютерної гри Dota 2 б’ються найкращі в цій справі люди-гравці. Гра Dota 2 була використана для “тренування” штучного інтелекту OpenAI через досить високу складність цієї інтерактивної гри. Вона вимагає від учасників ретельного планування, здійснення обманних ходів і маневрів
“Гра Dota 2 настільки складна, що якщо написати традиційну програму, в яку тільки будуть закладені усі без винятку правила цієї гри, то рівень такої програми не буде дотягувати до рівня самї слабкої людини” – розповідає Грег Брокмен (Greg Brockman), фахівець з компанії OpenAI.
Навчання системи OpenAI було здійснено шляхом гри системи з самою собою. Навчання було розпочато з “чистого аркуша”, але після двох тижнів постійного процесу система OpenAI досить легко перемогла найкращих людей-гравців, включаючи гравця з ніком “Dendi”, який вважається самим творчим та неортодоксальних гравцем на полях гри Dota 2.
Зазначимо, що на даному етапі система OpenAI навчена і здатна грати в спрощений варіант гри Dota 2. Але дослідники з OpenAI зараз працюють над новою системою, яка буде здатна грати в повний варіант гри, де можуть грати команди з 2-5 гравців одночасно, і складність якої збільшується по експоненті. А випробування цієї нової системи OpenAI будуть проведені в рамках турніру eSports в наступному році.
“Крім цього, ми плануємо створити змішану команду, до складу якої увійдуть люди-гравці і штучний інтелект. Такий підхід, з нашої точки зору, дозволить піднятись і людям і штучному інтелекту до такого рівня гри, якого вони не зможуть досягти самостійно”, – розповідає Грег Брокмен.
І на закінчення слід зазначити, що подібні експерименти зі штучним інтелектом проводяться не просто для розваги. Під час цих експериментів дослідники отримують можливість випробувати і налагоджувати алгоритми машинного сприйняття, глибинного самонавчання та інших ключових алгоритмів, на базі яких створюються системи штучного інтелекту. І чим якісніше і швидше зможуть навчатись машини, тим краще вони зможуть діяти, коли їм доведеться зіткнутись з унікальними або аномальними обставинами в реальному світі.

Першоджерело

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline