Компанія AMD представила свої нові процесори
9 Січня , 2018
Електролітак Alpha Electro вперше піднявся в небо Австралії
9 Січня , 2018

Ще один стартап вирішив потягатись з компанією Tesla

Ми вже писали про китайську компанію Future Mobility і її новий бренд Byton, під яким вона збирається випустити свій перший повністю електричний автомобіль. Компанія заснована колишніми топ-менеджерами BMW і Nissan. Місцем дебюту своєї новинки в даному випадку, звичайно ж, служить виставка CES 2018.

До 2022 року Byton планує випустити три повністю електричних автомобіля. Почати вирішили з середньорозмірного електричного кросовера, який випустять на ринок в четвертому кварталі 2019 року. Потім випустять седан, а після – семимісний автомобіль.

Як відзначають журналісти західних видань, новинка від Byton являє собою (принаймні зовні) щось середнє між недавно випущеним Land Rover Velar і повністю електричним FF91 від компанії Faraday Future. Перша цікава деталь, яка впадає в очі, – відсутність бічних дзеркал. Їх роль на себе беруть встановлені камери.

Автомобіль використовує дуже просунуту систему голосової допомоги Amazon Alexa, яка за функціями явно перевершує стандартний набір, який можна зустріти в тій же «розумній» колонці Echo. У деморолику компанія Byton показала, як голосовими командами водія автомобіль шукає насправді ще не побудовані зарядні станції, а Alexa тим часом пропонує оптимальніший маршрут до розташованих поблизу магазинів з урахуванням інформації про місцезнаходження автомобіля і щільності трафіку на дорозі.

Медіасистема автомобіля підтримує керування жестами і пропонує 3-й рівень автономності руху. Оновлення до 4-го рівня автономності компанія планує випустити десь у 2020 році. Є підтримка керування автомобілем за допомогою спеціального додатку для смартфона. Але, звичайно ж, основною деталлю новинки, яка повинна буде залучити потенційних покупців, є її просто гігантський екран, який Byton назвали SED (Shared Experience Display). Він розмістився по всій довжині центральної консолі автомобіля. Система отримає бездротовий доступ до Інтернету (зі швидкістю до 100 Гбіт/с), дозволить здійснювати дзвінки і дивитися фільми (тільки на стоянці). Byton також повідомила, що її новинка буде першою серед автомобілів, яка запропонує наявність сенсорного планшета, вбудованого безпосередньо в кермо.

Для забезпечення додаткового комфорту Byton обладнала автомобіль обертовими кріслами. Більш того, вбудована система розпізнавання осіб зможе в автоматичному режимі підібрати налаштування сидінь для кожного окремого пасажира і водія.

Автомобіль буде пропонуватись як мінімум в двох комплектаціях – одномоторній і двомоторній. Одномоторний варіант запропонує 272 кінські сили і запас ходу 400 кілометрів, двомоторна – 476 кінських сил і 520 кілометрів відповідно. Очікується, що вартість базової версії буде становити 45 000 доларів.

За словами представників компанії Byton, серійний варіант автомобіля буде приблизно на 85 відсотків відповідати тому, що було показано в концепті. Правда, варто очікувати значних змін в комплектації салону, так як багато його деталей зараз виглядають досить сумнівно з точки зору функціональності, а деякі і зовсім випереджають час. Проте,  компанія обіцяє зберегти гігантський дисплей. Щодо зовнішніх змін, то вони, найімовірніше, будуть мінімальні. Хіба що дзеркала заднього виду, поки що, повернуть на місце.

Незважаючи на досить яскраву і барвисту презентацію, серед експертів в індустрії спостерігається деякий скепсис щодо амбіційних планів Byton. Як показує практика, навіть якщо в тебе багато грошей, не завжди те, що ти хочеш, йде саме так, як ти цього хочеш. За прикладом ходити далеко не потрібно. Взяти хоча б автомобільний стартап Faraday Future, який явно намагався стрибнути вище голови, за що і поплатився. Що там стартап, навіть такий старожил, як Tesla, зараз зазнає серйозні труднощі з виробництвом свого бюджетного седану Model 3 і все ще намагається наростити темпи цього самого виробництва. Іронія в тому, що Byton ставить перед собою мету початку виробництва автомобіля вже в 2019 році, хоча в компанії досі немає власного заводу.

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: