Лазери можуть стати новим видом космічної зброї, порівняної по потужності з ядерною
27 Листопада , 2017
Робот Jibo від українських розробників потрапив на обкладинку TIME та в ТОП 25 винаходів 2017
27 Листопада , 2017

Розпочато рух по дослідній ділянці електрифікованої магістралі eHighway в Америці

Компанія Siemens почала випробування першого дослідного відрізку електрифікованої магістралі eHighway в Німеччині в 2012 році. По цій ділянці курсували вантажні автомобілі, здатні оперативно перемикатись з дизельної на електричну тягу, черпаючи енергію зі струмопроводів, розташованих над автомобільною магістраллю. Трохи пізніше дослідний відрізок магістралі eHighway з’явився і запрацював в Швеції, і лише нещодавно було закінчено спорудження ділянки, довжиною одну милю (1.6 кілометра), розташованої поруч з портом Лос-Аджелеса і Лонг-Біч, яка стала першим відрізком магістралі eHighway на північноамериканському континенті.
Мета будівництва ділянки eHighway в Каліфорнії полягає в демонстрації того, що система, розроблена компанією Siemens, буде працювати не лише на ділянках міжміських трас, але і в умовах міського навколишнього середовища, що буде сприяти покращенню екологічної обстановки, яку в районах великих портів можна віднести до майже катастрофічної.
“Даний проект допоможе нам оцінити здійсненність і доцільність розгортання системи електрифікованих автомагістралей”, – розповідає Уейн Насрі (Wayne Nastri), керівник Відділу контролю якості повітря в районі південного узбережжя США (South Coast Air Quality Management District), І якщо ця демонстрація пройде успішно, то широке розгортання магістралей eHighway дозволить кардинально скоротити кількість шкідливих викидів, що істотно позначиться на здоров’ї людей, які працюють і проживають недалеко від портів”.

eHighway

В даний час по ділянці магістралі eHighway курсують три дослідних вантажівки, одна з яких є повністю електричною, друга являється гібридом, що використовує в якості палива стиснений природний газ, а третя вантажівка має звичайний дизельний двигун і електродвигун, між якими вона може перемикатись. Крім того, відрізок магістралі, на якому розгорнута система eHighway, відкрита для руху і інших транспортних засобів.
Всі вантажівки обладнані струмознімачем-пантографом, який піднімається при вході автомобіля на магістраль eHighway і входить в контакт з електричними дротами. Після цього система керування автомобілем переводить його виключно на електричну тягу, одночасно заряджаючи акумуляторні батареї. При цьому, система автомобіля виявляє наявність електричних дротів автоматично за допомогою спеціальних датчиків і піднімає пантограф. При виїзді автомобіля з електрифікованої ділянки пантограф так само автоматично прибирається і складається в похідне положення”.
“Згідно з деякими експертними оцінками, кількість викидів CO2 автомобілями подвоїться до 2050 року порівняно з нинішнім рівнем” – розповідає Андреас Тон (Andreas Thon), керівник компанії Turnkey Projects & Electrification, – “Частину цієї проблеми може зняти система електричних вантажних перевезень, основою якої стане технологія eHighway. І такі системи будуть розгортатись, в першу чергу, в районах, прилеглих до великих портів, аеропортів та залізничних станцій”.
А компанія Siemens, тим часом, планує до 2019 року збільшити ще на три кількість ділянок електрифікованої магістралі eHighway в Німеччині.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: