Створений новий тип пристрою квантово-оптичної пам’яті, розмір якого у тисячу разів менше попередніх варіантів
6 Вересня , 2017
Як Google випадково позбавив Японію Інтернету
6 Вересня , 2017

Придумані колеса для електромобілів, здатні покращити гальмування

Гальмівна система, що використовується практично в будь-якому сучасному автомобілі, складається з гальмівного диска, встановленого на вісь, супортів і фисоковрикційних прокладок. Це надійний механізм, який прийшов на заміну барабанній гальмівній системі, принцип дії якої був перейнятий з космічної промисловості. Але у фахівців компанії Continental інший погляд на стандартні речі, особливо щодо електромобілів невеликого і середніх розмірів.

Інженери Continental не випадково акцентували увагу на електромобілях. У них для гальмування використовується електродвигун, принаймні на ведучих колесах. Проте в цілях безпеки електромобіль повинен бути обладнаний і фрикційним гальмом на випадок, якщо гальмування двигуном неможливе. Воно буде використовуватись досить рідко, тому його елементи менше схильні до зносу. Але, з іншого боку, металеві деталі можуть постраждати від корозійних процесів.

За словами Пола Ліньхоффа, голови відділу по проектуванню нової гальмівної системи, будь-яка дія водія не повинна викликати перевитрати електроенергії. Під час уповільнення руху електромобіля його кінетична енергія перетворюється в електричну за допомогою генератора. Тому водії продовжують використовувати педалі гальма, але це не завжди означає, що в той же час спрацьовують дискові гальма.

устройство инновационного электромобильного колеса

Колеса, розроблені Continental, складаються з обода, на який надівається шина і зірки – проміжної ланки між віссю і ободом. Гальмівний диск встановлений не на вісі, а на зірці, супорт прикріплений до її внутрішньої частини. Завдяки такій конструкції стала можливою установка гальмівного диска зі збільшеним діаметром. Для вирішення проблеми з корозією він виготовляється з алюмінію. За словами фахівців, є й інші переваги використання цього металу.

По-перше, вдалося досягти зниження маси (до 2 кг на кожне колесо). По-друге, у цього матеріалу відносно невелика питома теплоємність, тому теплова енергія розсіюється досить швидко. А оскільки розмір гальмівного диска був збільшений, супорт став менший і легший. Така гальмівна система видає менше шуму, що особливо важливо для майже беззвучних електромобілів.

Джерело: arstechnica.com

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline