Іонні “магістралі” в електродах акумуляторних батарей дозволять їм заряджатись за лічені секунди
4 Серпня , 2017
Китайські вчені створили найбільший віртуальний Всесвіт
5 Серпня , 2017

Представлено електропозашляховик від Bollinger Motors з запасом ходу 320 км

Молода нью-йоркська компанія Bollinger Motors офіційно представила прототип свого першого електромобіля під назвою B1. Це позашляховик, кузов якого може бути сконфігурований як тридверний універсал, так і у вигляді бортового пікапу.

Машина вийшла нарочито незграбною і утилітарною, нагадуючи своїми пропорціями (і габаритами) класичні американські великі тридверні позашляховики, такі як Ford Bronco або International Harvester Scout. Дивно при цьому, що за своїм позашляховим характеристиками Bollinger перевершує і цих «монстрів» з XX століття.

электрический внедорожник B1

В основі електрокару — алюмінієва рама, всередині якої розміщуються акумулятори, що робить центр ваги досить низьким. Завдяки цьому, машина не боїться перекидання навіть маючи дуже високий дорожній просвіт. Стандартне значення — аж 40 см, при цьому підвіска регулюється. У підсумку кліренс може збільшуватись до 51 см або зменшуватись до 25,4 см.

внедорожник на электротяге

У Bollinger B1 встановлена незалежна підвіска з гідро-пневматичними пружними елементами. Такий тип підвісок був вперше застосований на автомобілях Citroen, а з позашляховиків гідравліку використовували (по французькій ліцензії) на моделях Range Rover. Гідропідвіска добре зарекомендувала себе великими ходами стиснення і прекрасною плавністю ходу, проте через складнощі конструкції та сумнівну надійність, на більшості сучасних автомобілів від неї відмовились.

в салоне электромобиля

Як це прийнято в електромобілях, повний привід забезпечується використанням двох електродвигунів по одному на кожну вісь. Їх сумарна потужність — 360 к. с., чого вистачає для досягнення максимальної швидкості 205 км/год, Розгін до 100 км/год займає 4,5 секунди.

сиденья пикапа с электроприводом

Автомобіль може комплектуватись двома типами батарей — на 60 і на 100 кіловат-годин. Перша забезпечує запас ходу в 200, друга – 320 км. Заряджається як від звичайної побутової електромережі, так і прискореним методом через потужні зарядки формату CHAdeMO.

Головна проблема з Bollinger B1 на сьогоднішній день – це відсутність власних виробничих потужностей. Щоб налагодити випуск позашляховиків, компанії ще належить знайти партнера в автоіндустрії. Проте, Bollinger готовий почати прийом попередніх замовлень з депозитом у 1000 доларів вже в 2018 році. Ціна на електропікап буде оголошена наприкінці року і буде близькою до спортивного автомобіля.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline