Volvo більше не буде розробляти дизельні двигуни
29 Травня , 2017
У Румунії вдвічі збільшать субсидії на купівлю електрокарів – до 11 тис євро
29 Травня , 2017

Оголошені переможці “автоматизованого” мистецького конкурсу RobotArt 2017

Уже вдруге було проведено незвичайний художній конкурс RobotArt, в рамках якого оцінюються художні роботи, виконані роботами під керуванням людьми, роботами під керуванням складного програмного забезпечення і систем штучного інтелекту. У змаганні цього року взяло участь 38 команд з 10 різних країн, які представили на суд громадськості та журі близько 200 робіт. І буквально днями члени журі конкурсу визначились зі своїм вибором і опублікували список його переможців.
Переможці конкурсу визначалися не тільки думкою журі, на якому були присутні професійні художники, критики і технологи. Значну вагу в цій справі мала думка громадськості, яка починала враховуватися після того, як на користь того чи іншого художнього твору висловлювалось більше 3 тисяч чоловік на спеціальній сторінці сервісу Facebook.
Отже, нижче ми представляємо Вам десятку переможців конкурсу RobotArt 2017, а з повним списком переможців, учасників та їх роботами можна ознайомитись на офіційному сайті конкурсу.

Переможець – Winner – PIX18 / Creative lab Machines

1-е место
Команда з Колумбійського університету, яка удостоєна першого місця в конкурсі, використовувала робота під назвою PIX18. Це вже робот третього покоління серії, здатної створювати оригінальні художні твори за допомогою традиційних пензлів і олійних фарб.

2-е місце – CMIT ReART

2-е место
Система ReART для створення художнього твору використовує цілий набір дотикових функцій, намагаючись максимально наслідувати роботі художника, що малює картину. Система відстежує положення пензля, силу натискання і безліч інших параметрів. Цей проект, створений дослідниками з університету Казетсат (Kasetsart University), Таїланд, був розроблений в рамках масштабного проекту, метою якого є створення технологій контролю та високоточного керування робототехнічними системами.

3-е місце – CloudPainter

3-е место
CloudPainter являє собою один із самих складних пристроїв, роботи якого взяли участь в конкурсі. Використовуючи штучний інтелект і технології глибинного вивчення, система CloudPainter під час роботи приймає так багато окремих творчих рішень, наскільки це можливо. “Художник зазвичай приймає тільки одне єдине таке рішення – рішення приступити до початку малювання картини” – пишуть дослідники.

4-е місце – e-David

4-е место
e-David являє собою самонавчальну автоматизовану художню систему, яка використовує візуальний зворотній зв’язок, що дозволяє машині побачити результати своєї діяльності і порівняти їх з бажаним результатом. Це, в свою чергу, дозволяє роботу, який є “розумним” варіантом промислового зварювального робота, виправляти допущені ним помилки і проводити оптимізацію створюваної картини.

5-е місце – JACKbDU

5-е место
Система JACKbDU була розроблена фахівцями з Шанхайської філії Нью-Йоркського університету. Основною “дійовою особою” цієї системи є мобільний робот, обладнаний спеціальними колесами, що дозволяють йому пересуватись в будь-якому напрямку. А результатами творчості цього робота є “пікселізовані” зображення, розміром 175 на 175 сантиметрів.

6-е місце – HEARTalion

6-е место
HEARTalion є проектом Хальмстадського університету, Швеція, метою якого є розпізнавання і відображення емоційного стану людини. Необхідні їй для цього дані система отримує за допомогою інтерфейсу мозок-комп’ютер, а робот пробує передати їм певні емоції людини у візуальному вигляді. Зазначимо, що для “візуалізації” емоційного стану використовуються моделі і образи, складені за допомогою двох місцевих професійних художників – Пітера Уохлбека (Peter Wahlbeck) і Дена Куна (Dan Koon).

7-е місце – Late Night Projects

7-е место
Проект Late Night є незалежним проектом, реалізованим одним з інженерів-електронників. У ньому використовується простий малювальний пристрій, здатний працювати в трьох основних координатах, і все, що він робить, є лише інтерпретацією вхідних даних. Система не обладнана ні камерами, ні іншими датчиками, що забезпечують візуальний зворотній зв’язок. Але це не заважає їй змішувати і ефективно використовувати акварельні фарби.

8-е місце – Wentworth Institute of Technology

8-е место
Використання точних рухів, як одна з головних переваг “автоматизованого художника”, фахівці цього проекту розробили систему, що створює картину крихітними і ретельно вивіреними мазками пензля. Цей проект є єдиним, код програмного забезпечення якого знаходиться у відкритому доступі, і кожен бажаючий може використовувати його для реалізації власного творчого потенціалу.

9-е місце – CARP

9-е место
CARP (Custom Autonomous Robotic Painter) є “дітищем” дослідників з Вустерського політехнічного інституту в Массачусетсі. Система використовує методи математичного розкладання зображення на окремі прості елементи, кожен з яких згодом без проблем відтворюється роботом. У цей процес також включені візуальні зворотні зв’язки, що дозволяє вносити корективи прямо в процесі малювання.

10-е Місце – BABOT

10-е место
BABOT є проектом-експериментом дослідників з Массачусетського технологічного інституту. Цікавий той факт, що маніпулятор і основа конструкції цього робота-художника був спочатку декоративною вішалкою для одягу, до якої потім були додані інші компоненти – щітка від автомобільного склоочисника, елементи бездротового керування з ігровим контролером і деякі інші речі. Незважаючи на незвичність конструкції, BABOT оснащений якісно працюючою системою з можливостями до самонавчання, завдяки якій робот здатний отримати власні художні навики та використовувати їх з максимальною ефективністю.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline