Розроблено метод створення живої сітківки ока за допомогою 3D-друку
6 Жовтня , 2017
Почались випробування першого в світі безпілотного вантажного потяга
6 Жовтня , 2017

Новий тип літієвих батарей заряджається в 20 разів швидше звичайних

Лабораторні дослідження дозволили розробити технологію створення ефективного і стійкого до дендриту анода з особливого виду вуглецю, який видобувається з асфальту.

Вчені стверджують, що використання асфальту може виявитись першим кроком у розробці літієвих батарей з вражаючою ємністю. Ці батареї, здатні заряджатись в 20 разів швидше інших акумуляторів на основі літію.

Дослідники з університету Вільяма Маршу Райса (США) створили анод з включенням пористого вуглецю, який зазвичай входить до складу асфальту, що дозволило отримати надзвичайно стабільну батарею, яка зберігає свої властивості навіть після п’ятисот циклів перезарядки. При цьому новий матеріал дозволяє застосовувати такі батареї у пристроях швидкісної зарядки великої потужності.

«Ємність даних батарей неймовірно велика, і, що цікаво, вони дозволяють здійснювати повний заряд лише за п’ять хвилин. У той час як зарядка звичайних батарей займає більше двох годин», – говорить Джеймс Тур, куратор лабораторії університету Райса.

Спочатку лабораторія Тура використовувала похідні сполуки асфальту для виділення парникових газів. Зокрема, вони застосовували необроблений гільсоніт, такий же тип вуглеводню, що використовується зараз для роботи над батареєю. У цьому випадку вчені вирішили поєднати отриманий матеріал з провідниковими графеновими нанострічками, а після, покрили цю суміш металевим літієм шляхом електрохімічного осадження.

Дослідники поєднали анод з карбонізованим вуглецевим катодом, щоб протестувати новий тип акумулятора. У підсумку, отримана літієва батарея показала потужність 1332 Вт на 1 кг та щільність енергії 943 Вт*год на 1 кг.

Також з’ясувалась ще одна важлива перевага нової технології: вуглець суттєво знизив можливість появи літієвих дендритів, які з часом з’являються в електроліті батареї. Якщо допустити їх серйозне розширення, то це призводить до поломки і навіть спалахування елементів. Але вуглець, що видобувається з асфальту, позбавляє батарею від утворення дендриту.

Джерело: rice.edu

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline