3D-друк за допомогою лазерних голограм суттєво прискорить друк
29 Грудня , 2017
DARPA та NASA розробляють сервісні супутники
30 Грудня , 2017

Найбільший у світі китайський літак-амфібія AG600 здійснив перший політ

Найбільший у світі гідролітак – китайський літак-амфібія AG600 — здійснив свій перший пробний виліт з аеропорту Чжухай, розташованого в провінції Гуандун, повідомляє видання Popular Mechanics. Володіючи розміром цивільного авіалайнера, AG600 здатний злітати і сідати як на твердій поверхні, так і на воді. Розробка машини, що отримала назву «Kunlong», велась протягом семи років. Літак є багатоцільовим і буде використовуватись для боротьби з лісовими пожежами, в морських рятувальних операціях, а також для патрулювання китайських штучних островів у Південно-Китайському морі.

Перший політ AG600 пройшов без води. Замість цього літак піднявся в небо приблизно на годину, після чого здійснив посадку в тому ж аеропорту, з якого здійснювався зліт. Розробкою та складанням AG600 займалась китайська державна авіаційна компанія Aviation Industry Corporation of China (AVIC). На її рахунку також значаться розробки китайських військових винищувачів J-10, J-20, важкого транспортного літака Y-20 і штурмового гелыкоптера Z-10, зазначає Popular Mechanics.

Розмах крил майже 37 метрів і максимальна злітна вага 53,6 тонни робить AG600 майже таким же великим, як цивільні авіалайнери Airbus 320 і Boeing 737. Літак обладнаний гібридною конструкцією, яка дозволяє йому здійснювати зліт і посадку як на воді, так і на землі. Компанія-виробник заявляє, що машина на 100 відсотків складається з китайських деталей, включаючи чотири його турбогвинтових двигуна WJ-6, спроектованих ще в Радянському Союзі в 1950-х роках.

Kunlong здатний піднімати на борт до 50 пасажирів, що робить його дуже корисним для евакуації морських суден в рамках надзвичайних ситуацій або для перекидання людей з материкової частини, не обладнаноъ злітно-посадковою інфраструктурою. Як повідомляють китайські новинні видання, гідролітак у разі необхідності здатний за 20 секунд робити забір 12 тонн води, яку потім може використовувати для гасіння пожеж у важкодоступній місцевості.

Як зазначає видання Popular Mechanics, після невеликої модифікації AG600 можна буде використовувати і як військовий борт, для виконання різного роду завдань, таких як патрулювання прибережних кордонів, так  ы для боротьби з пыдводними човнами. Крім того, літак можна буде використовувати для перекидання військового персоналу і вантажів на віддалені бази. AG600 здатний залишатись в небі до 12 годин і володіє дальністю польоту до 4500 кілометрів.

На даний момент компанія-виробник отримала замовлення на 17 літаків AG600. Замовлення було отримано ще в 2016 році, і з того моменту його обсяг не змінювався. Цілком можливо, що після успішного пробного польоту виробник може отримати і закордонні замовлення.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: