Мотор Січ отримає замовлення на 400 мільйонів грн.
14 Грудня , 2017
Японські компанії об’єднались для будівництва мережі водневих заправок
14 Грудня , 2017

Надзвукова пасажирська авіація повертається в особі Boom Supersonic

Останній рейс єдиного на той час надзвукового пасажирського лайнера Concorde відбувся в далекому 2003 році. Через майже 15 років, стартап-компанія Boom Supersonic (Денвер, США) має намір відродити цей порядком забутий спосіб пересування.

Розроблену ними програму по відродженню надзвукової комерційної авіації готовий проінвестувати провідний японський авіаперевізник Japan Airlines (JAL) 10 мільйонами доларів. Очікується, що новий лайнер — Boom Jet — буде літати швидше й тихіше, ніж його легендарний попередник.

На правах інвестора JAL отримає можливість придбати у Boom Supersonic 20 машин. Авіакомпанія також допоможе своїм партнерам у проектуванні літака. Початок комерційних перевезень заплановано на середину 2020-х років. Boom Supersonic вже отримала замовлення на будівництво 76 надзвукових літаків — в тому числі, від п’яти найбільших світових авіаперевізників. Серед тих, хто підтримав проект, керівник Virgin Group Річард Бренсон, який також не проти придбати 10 машин з першої серії.

Boom

Як очікується, Boom Jet буде створювати в 30 разів менше шуму і витрачати менше палива, ніж Concorde. Крім того, тарифи на перельоти будуть порівнянні з нині діючими тарифами в бізнес-класі, тобто на 75 % нижче «конкордівських».

Boom Jet буде розвивати швидкість 2,2 Маха (2330 км/год), долітаючи з Токіо до Західного узбережжя США за 5,5 годин. Крім цього, до 2023 року в салоні планується встановити лежачі сидіння.

Проте, навіть не дивлячись на настільки багатообіцяючі інвестиції, експерти дуже обережні в прогнозах, цілком справедливо вважаючи, що до повноцінного відновлення комерційних надзвукових польотів все ще досить далеко.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: