Tesla почне тестувати безпілотні електровантажівки в Каліфорнії і Неваді
11 Серпня , 2017
Хмари на Марсі: таймлапс від “К’юріосіті”
11 Серпня , 2017

Компанія Mazda створила перший в світі бензиновий двигун з компресійним запалюванням паливної суміші

Всі провідні світові автовиробники постійно ведуть роботи, спрямовані на збільшення ефективності і економічності використовуваних двигунів внутрішнього згоряння. У минулому році компанія Infiniti продемонструвала двигун зі змінним ступенем стиснення, гібридні технології , які використовуються іншими компаніями, стають все “розумнішими”, а компанія Mazda нещодавно представила дуже нетрадиційне нове рішення. Цим рішенням є свого роду бензиновий “дизель” SkyActiv-X, двигун внутрішнього згоряння з компресійним запалюванням бензинової паливної суміші, який піде в серію в 2019 році.
Основою двигуна SkyActiv-X є “фірмова” запатентована технологія Spark Controlled Compression Ignition. Відзначимо, що всі нинішні бензинові двигуни підпалюють паливну суміш за допомогою іскри, що виробляється свічкою запалювання в двигунах SkyActiv-X повітряно-паливна суміш буде спалахувати без іскри, шляхом стиснення суміші в циліндрі до дуже високого тиску.
Такий метод займання суміші дуже добре відомий всім, хто знайомий з принципами роботи дизельних двигунів. Але у випадку бензинового двигуна цей спосіб займання дозволить використовувати біднішу паливну суміш, працювати при нижчій температурі і викидати разом з вихлопними газами в навколишнє середовище меншу кількість теплової енергії.
Проте, у двигунах SkyActiv-X будуть встановлені і звичайні свічки запалювання. Але вони будуть використовуватись тільки для холодного запуску двигуна в умовах низької температури навколишнього середовища і в інших умовах, що затруднюють процес компресійного займання паливної суміші.
У порівнянні з використовуваними зараз компанією Mazda двигунами серії SkyActiv-r, двигуни серії SkyActiv-X будуть витрачати на 20-30 відсотків менше палива при такій же потужності. При цьому, за рахунок більшого ущільнення паливної суміші обертовий момент у нових двигунів буде на 10-30 відсотків більше, ніж у двигунів попереднього покоління.
І на закінчення слід зазначити, що про технологію Spark Controlled Compression Ignition і про двигуни серії SkyActiv-X компанія Mazda оголосила в рамках свого плану подальшого розвитку під назвою “Sustainable Zoom-Zoom 2030”. У цьому документі також озвучені плани компанії про випуск нових моделей електричних автомобілів, але очевидно, що компанія не планує в найближчому майбутньому повністю відвернутись від бензинових і дизельних двигунів, її керівництво спрямовує всі зусилля на максимальне удосконалення технологій, які стали класичними.

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline