Компанія LPP Fusion встановила новий рекорд в галузі ядерного синтезу
10 Жовтня , 2017
Суперкомп’ютер розрахував принципово новий вид конструкції легшого і міцнішого крила літака
10 Жовтня , 2017

Карбоновий вейкборд Mako Slingshot на бензиновій тязі

Техніка, яка ніби прямо запозичена з арсеналу Агента 007. У той час як весь світ тотально переходить на електрику, компанія Mako випустила нову версію швидкісного вейкборду Slingshot зі старим добрим ДВЗ. Над водою потрібно не ковзати, а літати – за допомогою гідрореактивної тяги.

Силова установка Slingshot представлена прямоточним бензиновим двигуном з лопатевим компресором, об’єм робочої камери 100 куб. см Максимальна швидкість складає 48 км/год, при об’ ємі паливного баку 2,8 літра запасу пального вистачить на 40 хвилин роботи. Хоч двигун і захований всередині конструкції вейкборду, насправді його легко демонтувати для профілактики або модернізації.

Slingshot

Довжина типової дошки 1,88 м, ширина 59,6 см, вона легко поміщається в багажник на даху автомобіля. Корпус вагою 19,5 кг виготовлений з карбону і може витримати 100 кг ваги наїзника, але не більше. Конструкція дошки гранично жорстка, а її профіль спроектований для протистояння навантаженням при контактах з водою під різними кутами атаки.

Для керування вейкбордом використовується портативний пульт дистанційного контролю, багато в чому схожий на системи для електричних моделей. В Mako кажуть, що орієнтувались на новачків, проте залишили кілька режимів роботи, які оцінять професіонали. Ціна питання: $9800, плюс витрати на паливо, а «живиться» Mako Slingshot тільки 95-м бензином.

Slingshot

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: