DRAGON: перший дрон, який може змінювати свою форму
27 Червня , 2018
Енергозберігаючі методи охолодження приміщення
30 Червня , 2018

DARPA показала 6 нових технологій для бойових машин майбутнього

Управлінням перспективних дослідницьких програм Пентагону DARPA показало свої розробки в рамках програми під назвою Ground X-Technology Vehicle (GXV-T).

Метою цієї програми є створення легкоброньованої бойової машини не дуже великих розмірів, яка за рахунок маневреності та інших вивертів здатна успішно протистояти сучасним системам протитанкових озброєнь.

І минулого тижня відповідальні керівники DARPA продемонстрували продемонстрували досягнення програми GXV-T, робота над якими буде тривати далі.

Reconfigurable Wheel Track (RWT)

Круглі колеса дозволяють транспортним засобам рухатися по гладкій дорозі з максимальною ефективністю, гусениці ж забезпечують максимальну прохідність в умовах бездоріжжя.

Група з Національного центру робототехнічних розробок університету Карнегі-Мелоун розробила конструкцію гусеничного колеса, яке здатне трансформуватися з одного виду в інший простим натисканням кнопки.

В одному вигляді колесо являє собою досить традиційне колесо круглої форми, яке обертається навколо своєї осі. При перемиканні в інший вид колесо набуває трикутну форму, його вісь фіксується і гумова гусениця рухається на спеціальних катках.

Процес трансформації колеса з одного виду в інший займає лише 2 секунди.

Electric In-Hub Motor

Фахівці компанії QinetiQ розробили електродвигун, який поміщається всередині барабана стандартного військового 20-дюймового колеса. Цей двигун забезпечує високий крутний момент і високе прискорення, а охолоджується за допомогою рідини гальмівної системи.

Multi-Mode Travel Extreme Suspension (METS)

Система Pratt & Miller METS дозволяє транспортному засобу рухатися по бездоріжжю з високою швидкістю, моментально адаптуючись до змін ландшафту. Вона складається зі стандартних 20-дюймових коліс, встановлених на незалежній регульованій підвісці.

В режимі звичайної підвіски система METS має хід близько 15 сантиметрів і ефективно гасить удари при наїзжанні на камені або ями. Але коли транспортний засіб змушений рухатись по зовсім грубому ландшафту, підвіска переводиться в розширений режим і її хід становить 1,8 метра, 107 сантиметрів вгору і 76 сантиметрів вниз від базової точки.

Таким чином транспортний засіб, обладнаний системою METS здатен рухатися практично по будь-якій поверхні, утримуючи кабіну в горизонтальному положенні. А досить висока швидкодія цієї системи дозволить транспортному засобу «присідати» і ухилятися від ракет, великокаліберних куль і снарядів.

Enhanced 360-degree Awareness with Windows Virtual

Відомо, що вікна є одними з найуразливіших місць будь бронетехніки. Тому компанія Honeywell International розробила систему, яка дозволяє повністю відмовитися від вікон.

Водій, який перебуває всередині кабіни, дивиться на навколишній світ через спеціальні окуляри віртуальної реальності. Система відстежує рухи очей і голови водія, забезпечуючи йому кут огляду 360 градусів і створює ефект повної прозорості кабіни.

Випробування цієї системи показали, що водії, що використовують технологію «віртуального вікна» діють нітрохи не гірше, ніж в традиційних умовах і проходять тестові траси без помітного зниження швидкості руху транспортного засобу.

Virtual Perspectives Augmenting Natural Experience (V-PANE)

Компанія Raytheon BBN Technologies розробила систему, яка дозволяє людині поглянути на навколишню ситуацію з різних точок зору. Дані, необхідні для роботи даної системи, надходять від мережі синхронізованих камер і лазерного сканера.

Дана система створює всередині комп’ютера точну тривимірну модель навколишнього середовища і дає людині можливість поглянути на ситуацію з різних кутів зору, від першої і третьої особи, показуючи модель транспортного засобу.

Можна припустити, що тривимірна модель місцевості може допомогти командуванню у плануванні операцій, для визначення найбільш імовірних напрямків наступу противника і т. п.

Off-Road Crew Augmentation (ORCA)

Система ORCA також є розробкою Національного центру робототехнічних розробок CMU NREC, вона використовує набір камер і датчиків для того, щоб обрати максимально безпечний і оптимальний маршрут руху транспортного засобу по бездоріжжю.

У систему ORCA також вбудовані функції автоматичного керування, а її випробування показали, що транспортні засоби долали складні маршрути практично без затримок та пауз, які могли б наразити команду на небезпеку у разі ведення бойових дій.

І на закінчення слід зазначити, що всі перераховані технології знаходяться ще в стадії розробки. А на наступному етапі програми GXV-T буде проведений відбір технологій, розробка яких буде проводитися далі, і які, врешті-решт, будуть прийняті на озброєння.

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: