Китайський квантовий детектор може назавжди закрити Південно-Китайське море для підводних човнів
28 Серпня , 2017
На Марсі бувають потужні, але короткочасні снігові бурі
29 Серпня , 2017

Цей канадський гірський велосипед йде своїм шляхом

Британська Колумбія, фестиваль Crankworx, прем’єра нового дітища компанії Structure Cycleworks Ltd. з Альберти. У моделі велосипеда SCW 1 немає звичної багатьом телескопічної вилкової підвіски – вона замінена на центральну важільну. Нововведення, настільки ж спірне, як амбітне, і не факт, що воно отримає визнання.

Недоліки телескопічних велосипедних підвісок добре вивчені – при активному маневруванні вони піддаються сильному тертю і погано адаптовані для згинаючих навантажень. Важко одночасно служити і структурним елементом машини, і виконувати функцію амортизатора, якщо мова йде про складну їзду. Результатом стає прикре відчуття «зради» залізного друга в самий відповідальний момент.

Рычажный байк

Важільна підвіска, зі слів авторів моделі SCW 1, всі ці недоліки перетворює на переваги, плюс на 40 % оптимізує роботу гальмівної системи. Для цього всі вузли, які піддаються динамічним перевантаженням, додатково укомплектували підшипниками з низьким коефіцієнтом тертя. Крім цього, у SCW 1 задній амортизатор налаштований для компенсації похибок роботи передньої підвіски – не всім наїзникам вона може здатись зручною з першої спроби.

Рычажный байк

Вдале це рішення чи ні, може переконатись будь-хто, при наявності $7000 – за комплект запчастин, змонтувати і налаштувати які доведеться самостійно. Або заплативши $13 000 за повністю укомплектований велосипед, який буде важити близько 13,6 кг, незважаючи на карбонову раму. У продаж SCW 1 надійдуть вже наступного року.

Рычажный байк

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: