Вчені пророкують «еру нескінченних злив і повеней»
24 Жовтня , 2018
TouchFocus можуть стати першими електронно-адаптивними окулярами
25 Жовтня , 2018

Безпілотник Volerian зможе літати без пропелера і реактивної тяги

В ході еволюції на Землі більшість істот, що рухаються у товщі середовища, навчилися це робити за рахунок ритмічних махів крилами або плавниками. Чому б людині не повернутися до цієї ідеї, благо, для цього назрів серйозний привід? Якщо активність великої авіації досить контролюється, то надмала, в особі мультикоптерів, створює небезпеку для оточуючих своїми пропелерами і ризиком звалитися на голову, коли вичерпається батарея. Концепт Volerian покликаний вирішити цю проблему.

На авіашоу в Фанборо був показаний прототип головного елемента цього повітряного апарату – зв’язка рухомого і статичного крила. Перше кріпиться на валу двигуна і здійснює помахи вгору-вниз, воно переміщує повітря на друге крило, яке і контролює рух його потоків. Як саме, не дуже зрозуміло, незважаючи на велику кількість цифрових моделей і рендерінгів. Зокрема, чи потрібні «Волеріану» два типи крил, для горизонтального і вертикального польоту?

У фінальному вигляді Volerian буде нагадувати гратчасту конструкцію з рядків махаючих і нерухомих крил, з невеликою вантажопасажирською гондолою, як у дирижаблів. Дуже багато питань до того, як він буде маневрувати, включаючи і ситуації з сильними поривами вітру. Чи здатний такий апарат прискорюватися чи здатний переміщатися тільки в стабільному середовищі з фіксованими умовами? А якою повинна бути потужність двигуна для роботи крил, та які вимоги пред’являються до матеріалу, з якого їх будуть робити?

Безсумнівна перевага «Волеріана» – тут немає пропелерів, які могли б відрубати комусь голову. Менше шуму, і сама конструкція, як комбінація планера і парашута, здатна безпечно опуститися на землю при відмові двигуна. Діючої моделі нового апарату поки немає, але сама ідея виявилася досить цікавою.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: