Європейці зробили космічний 3D-принтер
22 Жовтня , 2018
Новий батискаф Triton 36000/2 витримає багаторазове занурення в Маріанську западину
22 Жовтня , 2018

Бездротова зарядка для електромобілів на 120 кіловат, майже як на АЗС?

Вчені з відділу енергетики Національній лабораторії Оук-Рідж продемонстрували 120-кіловатну бездротову зарядну систему для транспорту — в шість разів потужнішу попередньої технології ORNL і великий крок у бік скорочення часу зарядки. Вчені розраховують, що одного разу можна буде заряджати електромобілі на «заправних» станціях так само швидко, як це роблять на АЗС зараз зі звичайними автомобілями на ДВЗ. Бездротова установка передає 120 кіловат енергії з 97% ефективністю, що порівнянно з традиційними дротяними високоенергетичними швидкими зарядками.

В лабораторії вчені показали, як передають енергію через шестидюймовий повітряний проміжок між двома магнітними котушками і заряджають акумуляторну батарею.

Залядну станцію модифікували для таких застосувань, як комерційні вантажівки. «Було важливо зберегти ті ж або менші розміри, що були у попередньої версії, щоб заохотити комерційне використання», – каже керівник проекту Веда Галігекере.

«Ми вирішили проблему проектування котушок, при цьому система не нагрівається і не створює жодних проблем безпеки. Будь-яка втрата енергії під час передачі мінімальна».

Щоб набрати 120 кіловат, команда з ORNL створила новий дизайн котушки, оптимізованої з використанням новітніх кремнієвих карбідних силових електронних пристроїв для легкої і компактної системи. Архітектура системи бере енергію з мережі і перетворює її в високочастотний змінний струм, який створює магнітне поле, що передає енергію через великий повітряний проміжок. Як тільки енергія передана вторинній котушці, вона знову перетворюється в постійний струм і зберігається в батареях транспорту.

Подальші цілі — розробка системи для передачі 350-400 кВт і скорочення часу зарядки до 15 хвилин.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: