Автономний дрон NASA — проти професійного пілота (відео)
30 Листопада , 2017
Чемпіонат Світу з футболу 2022 року пройде на стадіоні з вантажних контейнерів
30 Листопада , 2017

Airbus, Rolls-Royce і Siemens створять до 2020 року гібридний електролітак

Три європейських техногіганта оголосили про об’єднання зусиль у розробці демонстраційної версії комерційного літака з електричним двигуном. Робоча назва машини «E-Fan X», вона буде побудована на базі моделі BAE Systems 146 і повинна піднятись в повітря до 2020 року. Технологія не революційна, але засаднича – інженери хочуть подивитись, як поведе себе літак з гібридною електро-реактивною силовою установкою.

Перспективний план ЄС під назвою «European Commission’s Flightpath 2050 Vision for Aviation» не залишає вибору ні інженерам, ні інвесторам. Знизити за кілька десятиліть викиди вуглекислого газу на 75%, закису азоту на 90 % і зменшити шум на 65 % неможливо без відмови від ДВЗ і турбореактивних двигунів і переходу на електродвигуни, скрізь, включаючи авіацію — але для великих комерційних літаків це поки неможливо.

Мета консорціуму Airbus, Rolls-Royce і Siemens в тому, щоб перевірити концепт гібридного транспорту. На перших порах у E-Fan X лише в одній гондолі з чотирьох з’явиться 2-мегаватний электродвигун від Siemens. Живити його буде генератор на базі газотурбінного двигуна Rolls-Royce, а на Airbus поклали інтеграцію всього цього в конструкцію літака. А також налаштування систем керування.

Інженери не приховують, що досвід малої авіації з електродвигунами їм мало допоможе. Фактично, мова йде про один великий експеримент – як поведе себе електродвигун такої потужності на великому літаку, наскільки це взагалі зручно, надійно і вигідно. Великі надії покладено на інтелектуальні системи керування, при цьому в керівництві компаній не приховують, що хотіли б створити базис, закласти нові стандарти. Що дуже допоможе їм зайняти цей ринок в майбутньому.

Airbus

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: