Ізраїль випустив розумний танк Merkava Mk 4 Barak
23 Липня , 2018
Гігантський океанічний “сміттяр” Ocean Cleanup готується до першого запуску
24 Липня , 2018

Airbus BelugaXL здійснив перший політ

20 липня 2018 року перший з п’яти важких транспортних літаків Airbus BelugaXL здійснив свій перший випробувальний політ, який тривав чотири години і одинадцять хвилин. Під керуванням капітана Крістофа Келя, другого пілота Бернардо Саєс-Беніто Ернандеса і бортінженера Джина Мішеля Піна, літак піднявся в повітря, пробув там зазначений вище час і в 14:21 за місцевим європейським часом успішно здійснив посадку на смугу аеродрому в Тулузі-Бланяке, Франція.

Закони аеродинаміки, яких дотримуються всі літакобудівники, змушують їх робити літаки, схожі один на одного, як брати-близнюки. На цьому тлі такі літаки, як Beluga, BelugaXL і їм подібні виглядають як “білі ворони”. Величезний вантажний відсік літака дозволяє транспортувати габаритні вузли і деталі конструкції літаків, переміщаючи їх між 11 місцями, де розташовані виробничі потужності компанії Airbus. А введення в експлуатацію літаків BelugaXL покликане підтримати виробництво авіалайнера Airbus 350 XWB і деяких інших нових моделей, деталі яких не поміщаються у вантажний відсік транспортного літака попереднього покоління.
Розробка літака BelugaXL була розпочата в 2014 році, коли фахівці компанії прорахували, що наявного у них флоту літаків BelugaST незабаром не буде вистачати для забезпечення потреб виробництва. Основою нового літака BelugaXL є вантажний літак Airbus A330-200 Freighter, довжина літака становить 63.1 метр, а розмах крил – 60.3 метра. Два двигуна Rolls Royce Trent 700 дозволяють літаку BelugaXL піднімати в повітря 53 тонни вантажу, а у вантажний відсік літака можуть поміститися сім дорослих слонів.

Рисою, яка відрізняє літак BelugaXL від попередників, є призпущена кабіна пілотів, подібна кабіні Airbus A300-600 and A310. В цій кабіні розмішаються два пілоти і бортінженер, який одночасно виконує і функції карго-майстра. Новий вантажний відсік літака має напівавтоматичну вантажну систему та клімат-контроль, що дозволить перевозити чутливі до цього вантажі, такі, як космічні кораблі, супутники або твори мистецтва.
Згідно з планами компанії Airbus, літак BelugaXL за наступні десять місяців пройде програму випробувань, в ході якої він налітає не менше 600 годин. У разі вдалого завершення цієї програми компанія отримає сертифікат Type Certification. У другій половині наступного року літаки BelugaXL надійдуть в експлуатацію, поступово витісняючи наявні літаки BelugaST, останній з яких буде виведений з експлуатації в 2025 році.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: