Електрофургон Renault Kangoo Z. E. Van 33 збільшив запас ходу на 50%
8 Вересня , 2017
Шотландія перейде на електромобілі до 2032 року
8 Вересня , 2017

70 000 кінських сил: найпотужніша коробка передач в світі від Rolls-Royce

Днями Rolls-Royce представила Power Gearbox — неймовірно потужну коробку передач, призначену для авіаційних двигунів нового покоління.

У понеділок Rolls-Royce встановила новий рекорд для найпотужнішої коробки передач авіаційного двигуна. Power Gearbox (PGB), призначена для майбутнього двигуна UltraFan, досягла 70 000 кінських сил на випробувальній установці Rolls-Royce в Далевіці, Німеччина. Це ще не межа: компанія збирається вичавити зі свого винаходу 100 000 кінських сил, що буде еквівалентно потужності сотні автомобілів «Формули-1».

Rolls-Royce почала тестувати Power Gearbox в кінці минулого року, і, як вже було сказано, планує використовувати PGB для створення редукторного двигуна UltraFan, який на папері буде на 25% економічнішим, ніж нинішня лінійка двигунів Trent. Редукторні турбореактивні двоконтурні двигуни — це авіаційні двигуни з трансмісією між лопатями і самою турбіною, що дозволяє двом цим компонентам обертатися з різною швидкістю. При роботі на різних передавальних числах турбодвигун з редуктором зберігає більш високу ефективність в різних стадіях польоту, наприклад у момент зльоту і під час ширяння.

Строение PGB Будова PGB

PGB також називають «планетарною» коробкою передач, оскільки різні передачі обертаються навколо центрального ядра як планети навколо Сонця. Кожна окрема передача здатна зберігати потужність, еквівалентну сучасному Trent XWB на повному дроселі. Подібна конфігурація дозволить валам в сердечнику двигуна обертатись з більшою швидкістю, ніж лопаті турбіни

UltraFan — це авіаційний двигун нового покоління від Rolls-Royce з редукторною конфігурацією, що складається з композитних матеріалів. Варто особливо відзначити лопаті з вуглецевого титану, що дозволяють максимізувати ефективність використання палива. Двигун буде розглянуто для використання в ряді нових проектів Boeing і Airbus. Раніше компанія Boeing заявляла, що шукає редукторний двигун для нового авіалайнера, модель якого швидше за все, назвуть Boeing 797. Rolls сподівається, що модель UltraFan буде завершена і готова до комерційного льотного обслуговування до 2025 року.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline