22 Січня , 2018

Новий бетон затягує тріщини за допомогою особливого грибка

Як показує практика, тріщини в бетоні можна «залікувати», поки вони зовсім крихітні. Саме тому останнім […]
18 Січня , 2018

Цегла з аерогелем перевершила по теплоізоляції звичайну у вісім разів

Навіщо вмонтовувати додатковий шар теплоізоляції на цегляній стіні, якщо можна інтегрувати її в сам матеріал? […]
10 Січня , 2018

У Бескидський тунель заїхав перший локомотив

Перший локомотив заїхав у новий двоколійний Бескидський тунель. Щоправда, наразі лише з технікою, за допомогою […]
28 Грудня , 2017

У Львові узгодили будівництво інноваційного ІТ-парку

21 грудня, на сесії депутатів Львівської міської ради було прийнято рішення про затвердження ТзОВ «Девелопленд […]
11 Грудня , 2017

У Техасі планують побудувати стадіон на сонячних батареях

Компанія Bjarke Ingels Group (BIG) розкрила плани по будівництву в місті Остіні (штат Техас, США) […]
9 Грудня , 2017

Складаний будинок, який не боїться землетрусів

Італійський архітектор Доменіко Антонуччі розробив M. A. Di — дешевий і надійний будинок зі всіма […]
7 Грудня , 2017

Компанія Ілона Маска показала карту тунелів під Лос-Анджелесом

The Boring Company, заснована Ілоном Маском, представила карту, яка ілюструє заплановану мережу тунелів під Лос-Анджелесом. […]
7 Грудня , 2017

Міста-губки будуть регулювати мікроклімат в Німеччині та Китаї

Німеччина і Китай працюють над технологією, яка дозволить створювати «губчасту» архітектуру, здатну поглинати вологу надмірних опадів і охолоджувати міста. Навіть тим мегаполісам, які в даний час не відчувають проблем від зміни клімату, було б корисно навчитися можливостей природних екосистем зберігати температурний баланс і дорогоцінний ресурс – дощову воду. Так вважають автори ініціативи «Sponge City», запропонованої для Берліна і ряду китайських міст групою німецьких інженерів на чолі з архітектором Карло Бекера. Її суть полягає у зверненні до природних механізмів для створення більш ефективних рішень для запобігання згубних наслідків аномальної спеки, засухи, повені або потужних ураганів. У природному середовищі вода вбирається ґрунтом і рослинами, а та частина, яка випаровується, охолоджує повітря. У містах, побудовані з бетону, скла і сталі, все інакше: вода не проникає в цемент, але потрапляє через дренажну систему в каналізацію. Бетон вбирає тепло і відштовхує воду. Читайте..
5 Грудня , 2017

ОАЕ запускає віртуальний тур по першому марсіанському місту

Шейх Мохаммед бін Рашид Аль Мактум, віце-президент і прем’єр-міністр ОАЕ, поклав на свою державу тягар […]
4 Грудня , 2017

Хід будівництва найбільшого зернового терміналу України в порту “Південний” (відео)

Днями команда, яка працює над будівництвом зернового терміналу MV Cargo і Cargill, спільно з підрядними […]
3 Грудня , 2017

Українець створив унікальний автономний будинок та отримав 8000 передзамовлень в США (відео)

Українець Максим Гербут розробив друковані будинки і отримав більше 8000 попередніх замовлень в США. Максим […]
3 Грудня , 2017

Аеродинамічна труба, яка дозволить моделювати політ на швидкості 40 Махів

У Китаї зараз ведеться будівництво нової аеродинамічної труби, яка стане найпотужнішою і найшвидшою аеродинамічною трубою в світі. Ця установка здатна моделювати польоти на швидкостях до 12 кілометрів на секунду (40 Мах, 43 200 кілометрів на годину, 26 843 милі в годину). Приміром, літальний апарат запущений з Китаю з такою швидкістю, добереться до західного узбережжя США всього за 14 хвилин. Жао Вей (Zhao Wei), старший науковий співробітник даного проекту, повідомив, що нова аеродинамічна труба повинна бути введена в дію до 2020 року. А її основним завданням стануть випробування гіперзвукових систем озброєння, інтенсивно розробляються в Китаї в даний час. Зазначимо, що найпотужнішою і швидкісний аеродинамічною трубою на сьогоднішній день є американське споруда LENX-X, розташоване в Буффало, штат Нью-Йорк. Ця труба працює на швидкостях до 10 кілометрів у секунду, що в 30 разів швидше швидкості звуку. Для того, щоб розігнати повітря в трубі до таких надзвичайно високих швидкостей, в дек..
Inline
Inline