Японці створили систему, що забезпечує рекордну точність розпізнавання цифр і слів по сигналам діяльності мозку
6 Травня , 2017
Компанія H55 від співзасновника Solar Impulse зробить електричну авіацію реальністю
6 Травня , 2017

В Австралії запустять трамваї без дротових ліній електропередачі

Влада австралійського міста Ньюкасл в Новому Південному Уельсі вирішила побудувати бездротову трамвайну лінію. Місцева громадськість не хоче, щоб контактні проводи трамваю, що висять над шляхами, псували вигляд міста. Згідно з ухваленим рішенням, на лінії працюватимуть трамваї з бортовими джерелами енергії.

При модернізації міської транспортної інфраструктури влада іноді відмовляється від електротранспорту, для роботи якого потрібна провідна електрична мережа. Мова йде не тільки про трамваї, але і тролейбуси. При цьому проекти модернізації передбачають заміну цих видів транспорту іншим, теж екологічним.

Проект будівництва бездротової трамвайної лінії передбачає посадку дерев вздовж шляхів, які будуть частково знижувати шум транспорту. Якщо б контактний провід був залишений над шляхами, дерева довелося б регулярно підстригати, щоб вони не пошкодили своїми гілками контактний кабель.

Які саме трамваї планується використовувати на новій лінії в Ньюкаслі, будівництво якої розпочнеться в кінці поточного року, поки невідомо. Ймовірно, влада оголосить тендер на поставку нового транспорту. Слід зазначити, що в Австралії в Сіднеї вже діє трамвайна лінія, позбавлена контактного проводу над нею.

Сіднейська трамвайна лінія технічно відрізняється від лінії, яку планується побудувати в Ньюкаслі. У Сіднеї між двома нейтральними рейками прокладена третя контактна рейка. Ця рейка розділена на десятиметрові ділянки, підключені до електромережі і відокремлені одна від одної нейтральними ділянками.

Трамвай, який їде по лінії, має радіопередавач, пов’язаний з підстанцією, яка подає напругу на контактні ділянки третьої рейки тільки тоді, коли над ним проходить трамвай. З цієї причини наземне розміщення контактної рейки абсолютно безпечне для людей і тварин. Коли трамвай знаходиться на лінії, під ним завжди є дві ділянки третьої рейки, на які подається напруга.

Цікаво, що найближчим часом в Китаї на громадських маршрутах можуть з’явитися трамваї на водневих паливних елементах. Виробник рейкового рухомого складу CRRC Qingdao Sifang, що базується в місті Циндао уклав контракт на постачання перших транспортних засобів. Загальна протяжність першої «водневої» лінії складе приблизно 17,4 кілометрів, на ній будуть діяти 20 станцій.

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: