Японці створили систему, що забезпечує рекордну точність розпізнавання цифр і слів по сигналам діяльності мозку
6 Травня , 2017
Компанія H55 від співзасновника Solar Impulse зробить електричну авіацію реальністю
6 Травня , 2017

В Австралії запустять трамваї без дротових ліній електропередачі

Влада австралійського міста Ньюкасл в Новому Південному Уельсі вирішила побудувати бездротову трамвайну лінію. Місцева громадськість не хоче, щоб контактні проводи трамваю, що висять над шляхами, псували вигляд міста. Згідно з ухваленим рішенням, на лінії працюватимуть трамваї з бортовими джерелами енергії.

При модернізації міської транспортної інфраструктури влада іноді відмовляється від електротранспорту, для роботи якого потрібна провідна електрична мережа. Мова йде не тільки про трамваї, але і тролейбуси. При цьому проекти модернізації передбачають заміну цих видів транспорту іншим, теж екологічним.

Проект будівництва бездротової трамвайної лінії передбачає посадку дерев вздовж шляхів, які будуть частково знижувати шум транспорту. Якщо б контактний провід був залишений над шляхами, дерева довелося б регулярно підстригати, щоб вони не пошкодили своїми гілками контактний кабель.

Які саме трамваї планується використовувати на новій лінії в Ньюкаслі, будівництво якої розпочнеться в кінці поточного року, поки невідомо. Ймовірно, влада оголосить тендер на поставку нового транспорту. Слід зазначити, що в Австралії в Сіднеї вже діє трамвайна лінія, позбавлена контактного проводу над нею.

Сіднейська трамвайна лінія технічно відрізняється від лінії, яку планується побудувати в Ньюкаслі. У Сіднеї між двома нейтральними рейками прокладена третя контактна рейка. Ця рейка розділена на десятиметрові ділянки, підключені до електромережі і відокремлені одна від одної нейтральними ділянками.

Трамвай, який їде по лінії, має радіопередавач, пов’язаний з підстанцією, яка подає напругу на контактні ділянки третьої рейки тільки тоді, коли над ним проходить трамвай. З цієї причини наземне розміщення контактної рейки абсолютно безпечне для людей і тварин. Коли трамвай знаходиться на лінії, під ним завжди є дві ділянки третьої рейки, на які подається напруга.

Цікаво, що найближчим часом в Китаї на громадських маршрутах можуть з’явитися трамваї на водневих паливних елементах. Виробник рейкового рухомого складу CRRC Qingdao Sifang, що базується в місті Циндао уклав контракт на постачання перших транспортних засобів. Загальна протяжність першої «водневої» лінії складе приблизно 17,4 кілометрів, на ній будуть діяти 20 станцій.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline