Екс-інженери Google показали власний безпілотний фургон
31 Січня , 2018
Нова штаб-квартира Amazon об’єднає в собі офіс з тропічним лісом
31 Січня , 2018

У Франції почнуть випробування автономного локомотива

Трохи пізніше цього року французька машинобудівна компанія Alstom почне випробування першого локомотива-робота, обладнаного технологією Automatic Train Operation (ATO). Про це пише Theengineer.

Компания Alstom начинает в Нидерландах испытания первого локомотива-робота

ATO-технологія дозволить цьому локомотиву курсувати повністю в автономному режимі на 100-кілометровій ділянці залізничної магістралі, що сполучає порт Роттердаму і сортувальну станцію CUP Valburg.

Машиніст буде перебувати в кабіні цього локомотива тільки на перших етапах випробувань виключно в цілях забезпечення безпеки руху.

Надалі автономний локомотив буде курсувати по 150-кілометровій гілці Betuweroute, яка йде від Роттердама до Німеччини і яка обладнана новітньою сигнальною системою ERTMS (European Rail Traffic Management System).

На першому локомотиві-роботі вже встановлено обладнання системи Automatic Train Protection (ATP), яка регулює швидкість руху, враховуючи всю наявну інформацію про кути нахилу спусків і підйомів, про наявність попереду залізничних станцій тощо

Ця система, як і система Automatic Train Operation, є розробкою фахівців відділу Digital Mobility компанії Alstom.

«Для створення повноцінного локомотива-робота нам потрібно додати лише одну систему, один ящик з електронним обладнанням. Цій системі буде доступна інформація про заданий графік руху та про заплановані зупинки.

Друга система буде командувати системою ATP, яка вже входить до складу штатного обладнання локомотива і призначена для керування системами гальмування і прискорення потяга», — розповідає Стівен Ширлоу.

Впровадження системи автоматичного керування звільнить машиніста, який стане виконувати роль капітана морського судна, де, в свою чергу, не потрібно постійно тримати свої руки на важелях керування потягом.

За людиною залишаються тільки функції загального контролю і вона зможе приділяти більше уваги аспектам безпеки руху залізничного складу в цілому.

В майбутньому, впровадження систем, подібних системі Automatic Train Operation, дозволить збільшити пропускну здатність залізничних шляхів, адже склади з локомотивами-роботами зможуть рухатись по полотну з меншими інтервалами.

Крім цього, автоматична система буде завжди витримувати оптимальний режим руху, що дозволить заощадити значну кількість електроенергії і дизельного палива.

В даний час компанія Alstom працює у співпраці з французькою компанією Rotterdam Rail Feeding (RFF) і голландською залізничною компанією ProRail.

Випробування локомотива-робота мають бути закінчені до кінця 2018 року, після чого цей же локомотив почне брати участь у більш складних випробуваннях, виступаючи в якості маневрового локомотива на сортувальній станції CUP Valburg.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: