Вченим вдалося створити найбільший кристал, що складається з окремих наночастинок
26 Березня , 2017
В майбутньому штучні легені можна буде носити в рюкзаку
26 Березня , 2017

Tesla вийшла на південнокорейський ринок: черга на тест-драйв розтягнулась на півроку

Після своєї експансії на Китай і Японію в 2014 році, Tesla все-таки вирішила впритул взятись за корейський ринок. Не дивлячись на розкрученість американського електромобільного бренду, компанії належить скласти конкуренцію таким повністю електричним моделям як Hyundai Ioniq, BMW i3, Chevrolet Bolt і Renault Samsung SM3 Z. E.

Затримку з виходом на корейський ринок «Тесла» пов’язувала з законодавчими питаннями та інфраструктурою, однак в останні роки в цю сферу були зроблені серйозні державні інвестиції. На сьогоднішній день Сеул має 294 зарядні станції, а по всій країні їх налічується більше 2,5 тисяч.

Також, на электромобілізацію уряд виділив 264 млрд. вон (234 млн. доларів) і планує досягти показника в 14 тисяч нових електрокарів на дорогах Кореї вже в поточному році. При цьому, один з островів – курортний Чеджу – має намір до 2030 року повністю відмовитись від використання автомобілів з ДВЗ.

Компанія вже відкрила перші офіційні магазини, але на першому етапі, єдиним доступним в Кореї електромобілем Tesla буде седан Model S 90D. Кожен шоурум може надати до десяти тестових поїздок в день, проте, охочих випробувати електрокар в дії виявилось на стільки багато, що утворилася черга довжиною, близько, шести місяців. У той же час, з моменту оформлення замовлення до отримання автомобіля на руки може пройти до трьох місяців.

Цікаво, що корейський уряд пропонує субсидію в 14 мільйонів вон (12 400 доларів) на купівлю електромобіля (а деякі регіони виділяють і додаткові гранти), однак ці пільги поширюються не на всі торгові марки електрокарів. Не входить в цю категорію і Tesla, так що державну знижку на автомобіль американського бренду корейці отримати не зможуть.

Список субсидованих електричних машин в Кореї, як і раніше невеликий і включає Renault Samsung SM3, Kia Soul, Nissan Leaf і Hyundai Ioniq. Фінансова держдопомога пропонується для транспортних засобів, які пройшли спеціальну сертифікацію, що включає врахування питань збереження якості повітря, контролю шуму, вібрації та інших критеріїв. Одним з них є правило, яке передбачає, що на електромобілі, повний заряд яких займає більше 10 годин [найімовірніше, мається на увазі зарядка від побутової мережі], субсидії не видаються (для Model S 90D цей процес займає 13 годин).

Таким чином, мінімальна ціна автомобіля «Тесла» в Південній Кореї складе 121 мільйон вон або близько 107 тисяч доларів.

Джерело: forbes.com

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline