Хід будівництва найбільшого зернового терміналу України в порту “Південний” (відео)
4 Грудня , 2017
ХМЗ планує випустити майже 1,5 тис. комбайнів до 2022 року
5 Грудня , 2017

Термін служби батареї електромобіля можна збільшити на 50%

Електромобіль Nissan Leaf, реальний запас ходу якого знаходиться в межах 175 км (модель 2018 року поки не надійшла в продаж) вважається суто міським авто, оскільки його водіям надто пильно доводиться стежити за станом заряду батарей. Tesla Model 3, яка майже в два рази дальнохідніша, вже потроху виходить на масовий ринок, але і вона не всіх вразить своїм запасом ходу.

Акумулятори цих електрокарів зможуть працювати на 50% довше з новим пристроєм, запатентованими вченими з Університету Вандербільта (США). Він реконфігурує кожен окремий модуль (кластер акумуляторних комірок) в батареях автомобілів в режимі реального часу або в автономному режимі – в залежності від того, наскільки ефективно працюють інші модулі.

Для моделювання нової технології підвищення довговічності, інженери використовували опенсорсний літій-іонний акумулятор Tesla, в якому підключали спеціальний контролер до кожного елемента батареї.

«Ми знаємо, що є деякі комірки, які розряджаються раніше за інші, і коли це з ними відбувається, інші також працюють менш ефективно», – відзначає Тім Поттейгер, співавтор розробки. – Ми стежимо за тим, щоб у всіх них енергія закінчувалась в один і той же час».

В існуючій конфігурації акумуляторних систем Tesla і Nissan, електроніка фіксує найгірший сценарій за кількістю заряду з тим, щоб користувачі не потрапили в скрутну ситуацію. Це означає, що зазвичай індикатори показують нульовий рівень, тоді як в батареї ще може залишатись близько 10% енергії, каже Поттейгер. Їх пристрій також може підключатись до програмного забезпечення електромобілів для більш точного збору даних, що дозволить водіям максимально використовувати заряд.

Чим старші батареї, тим більша вірогідність того, що вони зіткнуться з проблемами, що роблять їх менш ефективними, і тим кориснішим стає їх рішення, вважають інженери. «Вони будуть набагато довше служити, – підсумував Поттейгер. – Водії не відразу отримають 50-відсотковий приріст, але з часом це безпосередньо вплине на тривалість життя батареї».

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: