У Румунії вдвічі збільшать субсидії на купівлю електрокарів – до 11 тис євро
29 Травня , 2017
Китай запустив власну навігаційну систему
29 Травня , 2017

Стало відомо, для чого насправді Ілон Маск вирішив рити тунелі

Ілон Маск нарешті розповів, для чого заснував нове підприємство Boring Company. Так, для вирішення проблем сильного дорожнього трафіку, але справа тут не обмежується риттям звичайного тунелю для автомобілів. Нещодавно стало відомо, що готовий тунель можна буде також використовувати для високошвидкісного транспорту Hyperloop.

Серійний підприємець Ілон Маск, що жадає підкорити космос, дороги і дахи, тепер взявся і за тунелі. Те, що починалося як звичайний жарт в «Твіттері», переросло в справжній стартап, який отримав назву The Boring Company. Сьогодні на офіційному веб-сайті компанії з’явився розділ «часті питання», у якому в загальних рисах розкривається ідея, що лежить за будівництвом мережі нових підземних тунелів. І, мабуть, найцікавішою згадкою в FAQ значиться, звичайно ж, Hyperloop.

Стаття пояснює, що початковим планом Маска було «вирішення проблеми трафіку». Варіанти? Можна було б використовувати або літаючі машини (на думку Маска, ця ідея не є життєздатною), або ж піти під землю.

«Однією з пропозицій стало «піти під землю» і зайнятись будівництвом тунелів», — повідомляє веб-сайт компанії, де тут же пояснює, що такий варіант має безліч переваг, починаючи від відсутності зовнішніх атмосферних впливів і закінчуючи можливістю створення практично нескінченних рівнів тунелів. Згідно Маска, на практиці таке рішення буде виглядати набагато привабливішим, ніж падаючі з небес несправні літаючі машини.

Аналіз питання показав, що при будівництві звичайних тунелів є дві дуже серйозні проблеми. По-перше, звичайно ж, вартість. По-друге, існуючі тунелі не здатні підтримувати капсули Hyperloop.

«Зараз рити тунелі дуже і дуже дорого. У деяких випадках за одну тільки милю прокладки доводиться викладати до 1 мільярда доларів. Щоб побудувати цілу мережу робочих тунелів, необхідно знизити витрати на виробництво у 10 разів», — повідомляє стаття.

Для того щоб зробити тунелі економічно більш вигідними й ефективними, їх діаметр має становити менше 4 метрів. Діаметр звичайних тунелів, як правило, становить близько 8,5 метрів. Для вирішення питання нова компанія Маска прийшла до ідеї використовувати в готових тунелях так звані «електросанки», на які буде розміщено транспортні засоби.

Тунелепрохідча машина Маска називається TBT (Tunnel Boring Machine), або Godot, і вже приступила до риття першого з багатьох майбутніх тунелів підземної мережі Маска. І тут з’ясувалося, що є ще одна проблема – швидкість TBT виявилась дуже низькою, тому перед Маском постала ще одна задача – знайти спосіб, як можна було б прискорити копання. Адже в кінцевому підсумку це призведе не тільки до прискорення реалізації проекту, але і зможе знизити його вартість.

Hyperloop підтверджений

Отже, початок покладено, і перший тунель, згідно з планами, має з’явитись під Лос-Анджелесом. На своїй сторінці в Instargam кількома днями раніше Маск розповів про те, що цей тунель з’єднає Міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса з містом Кулвер, Санта-Монікою, Вествудом і Шерман Оукс.

Більш докладних деталей до теперішнього моменту ще поки не має, проте згадка компанією про те, що нові тунелі можна буде використовувати в тому числі і для Hyperloop — вже заслуговує окремої уваги.

«Спеціальний електровізок або електросанки можуть перевозити автомобілі, товари та/або людей. А якщо заповнити такі тунелі вакуумом, то і капсули Hyperloop, які здатні пересуватись зі швидкістю до 970 кілометрів на годину», — пояснюється на сайті.

Нагадаємо, що Hyperloop, в свою чергу, є ще однією ідеєю Маска зробити революцію в транспортній системі. Нова система могла б з’єднати міста по всьому світі, знизивши як час на подорожі між ними, так і вартість таких поїздок. Згідно із запропонованим ще в 2013 році концептом нової транспортної системи, пересування транспорту могло б здійснюватись за допомогою електрики, що прискорювало б капсули з людьми або вантажем, що знаходяться в спеціальних вакуумних трубах, до безпрецедентних для наземних пересувань швидкостей.

Ідея настільки сподобалась людям, що нею зацікавились не тільки в США, але і в Європі, а також на Середньому Сході. Зараз різні урядові і приватні компанії розглядають можливість адаптації концепту Hyperloop і шукають відповідні шляхи інтеграції такої системи в свої інфраструктури. Незважаючи на те, що власні компанії Маска не працюють безпосередньо над реалізацією цієї технології, сам Маск вже встиг висловити свою підтримку тим, хто вирішив зайнятись його концептом і продовжити його розвиток. А тепер, завдяки створенню The Boring Company, Маск збирається побудувати платформу, де він зможе запускати і проводити випробування різних ідей для Hyperloop, які в майбутньому зможуть знайти своє застосування.

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline