Матеріал, що заживлюється, з еластичністю шкіри і твердістю зуба
1 Лютого , 2018
Гармата DronGun Tactical здатна знешкодити будь-який безпілотник
1 Лютого , 2018

Spark SRT05e – електричний автомобіль наступного покоління для гонок Formula E

У вівторок у Лондоні на трасу перегонів електричних автомобілів Formula E вперше вийшов новий гоночний автомобіль Spark SRT05e. І якщо звичайна людина ще зможе прийняти його за досить звичайний гоночний автомобіль, то погляд знаючої людини відразу побачить безліч характерних відмінностей і нових елементів. Але найголовніший “коник” автомобіля Spark SRT05e ховається під його оболонкою, нові акумуляторні батареї з подвоєною ємністю дозволять командам тримати не чотири, а два автомобіля у розрахунку на одну гонку.
Коли перегони Formula E були проведені вперше в 2014 році, всі команди використали абсолютно однакові автомобілі Spark-Renault SRT_01E. З того часу правила для учасників трохи пом’якшились і тепер команди можуть використовувати свою власну керуючу і контролюючу електроніку, силові інвертори, електродвигуни і трансмісії. Проте, всі нинішні гоночні електричні автомобілі повинні бути побудовані на базі єдиного уніфікованого шасі з вуглецевого волокна, на якому встановлений пакет літій-іонних акумуляторних батарей.

І як завжди, коли справа стосується електричних автомобілів, головною проблемою стають акумуляторні батареї. Стартовий пакет батарей, ємністю 28 кВт*год, розроблений свого часу фахівцями Williams Advanced Engineering, не здатний забезпечити рух автомобіля на протязі одногодинної гонки навіть на відносно повільних міських трасах. Новий автомобіль Spark SRT05e має пакет батарей, ємністю 54 кВт*год, розроблений McLaren Applied Technologies, що дозволить команді мати тільки два повністю заряджених автомобіля, а не чотири, з розрахунку на одну гонку.
Форма автомобіля Spark SRT05e з першого погляду досить традиційна для гоночних автомобілів. Однак, конструктори використовували масу нових прийомів для зниження аеродинамічного опору і збільшення ефективності. Передні колеса прикриті аеродинамічними обтічниками, замість традиційного заднього крила-спойлера використана досить оригінальна конструкція, яка плавно перетікає в обтічники, що закривають задні колеса.

Ще однією відмінною рисою Spark SRT05e є захист голови пілота, який виконаний у формі півкола і носить відповідну назву “Ореол”. Відзначимо, що точно такий же захист пілота буде використовуватись і в нинішньому сезоні гонок Formula 1.
Зазначимо, що участь у нинішньому сезоні гонок Formula E обійдеться спонсорам кожної команди приблизно в 40 мільйонів американських доларів. Це на порядок менше, ніж витрачають такі гіганти, як Audi і Porsche на участь в одному сезоні гонок World Endurance Championship. І це в п’ять разів менше витрат, потрібних на участь в одному сезоні гонок Formula 1. Проте, перегони Formula E вже привертають увагу приблизно половини глобальної аудиторії, яка спостерігає за гонками Formula 1, 192 мільйони глядачів в порівнянні з 390 мільйонами.

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: