Blue Origin запропонує відвідувачам виставки симуляцію польоту в космос
12 Липня , 2017
DeepMind вчить свій ШІ думати по-людськи
12 Липня , 2017

Шведський інженер Алекс Борг випробував «літаючий килим»

Було крісло — став килим, хоча обидва терміни служать лише для спрощення опису. За минулий з першого пробного польоту рік пан Борг докорінно змінив своє дітище, перш за все, відмовившись від бензинових двигунів на користь електричних. Він збільшив і видозмінив конструкцію – тепер це не крісло з моторчиками, а літаюче полотно, до якого підвішано сидіння пілота.

Металеві труби утворюють каркас для чотирьох «пелюсток» у формі кола, на кожному з яких розміщено по 19 електродвигунів Elite 5010 274 kV з пропелерами. Джерелом енергії для цієї прірви двигунів служать 80 акумуляторів Multistar 4S 5.2 Ah LiPo, сумарною вагою 35 кг. Їх повного заряду вистачить лише на 12 хвилин польоту, але для одиночного пілота, за сумісництвом ентузіаста-самоучки, це чудовий результат.

Пилотируемый коптер

Кожена «пелюстка» з пропелерами утворює жорстку структуру, але між собою вони скріплені гнучко і, по суті, копіюють схему квадрокоптера. Від пелюсток вниз тягнуться десятки міцних тросів з кевлару, на яких підвішена платформа з сидінням пілота. В польоті робота механізмів синхронізується і здається, що Алекс сидить на цільному «літаючому килимі» з пропелерів. Однак у разі аварії ризик пошкодження податливою конструкцією мінімальний.

Шведский коптер

Алекс Борг провів всі випробування і безпілотні запуски в минулому місяці, а в перших числах липня особисто проїхався на своєму дітищі, що отримало назву chAIR. Пробний політ тривав лише 8 хвилин і приніс йому масу веселощів, а заодно і задав напрямок для подальших робіт – гул від 76 моторів нестерпно гучний, треба знижувати. На свою «іграшку для дорослих» інженер вже витратив близько $10000, але хобі є хобі і грошей йому не шкода.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline