Всепогодні сонячні панелі, що працюють вдень і вночі, розроблені вченими Китаю
7 Квітня , 2017
Батареї Tesla Powerwall 2 стануть стандартом в нових будинках Австралії
7 Квітня , 2017

Річард Бренсон: літаки з графена з’являться через 10 років

Річард Бренсон поділився своєю концепцією, яка передбачає, що в майбутньому літаки можуть повністю виготовлятись з графена. Це буде викликано необхідністю зниження витрати палива, оскільки тільки за останні 12 місяців,  індустрія авіаперевезень збільшила його споживання на 50%, а найбільш очевидний шлях вирішення цієї проблеми – зниження ваги літальних апаратів.

Голова компанії Virgin Atlantic, що заснував її більше 30 років тому, називає суперлегкий і міцний матеріал «технологічним проривом», який, за його словами, допоможе революціонізувати авіаційну галузь і значно знизити транспортні витрати.

Виступаючи в Сіетлі, де британський авіаперевізник уперше запровадив регулярні рейси, сер Річард зазначив, що графен у багато разів легше і міцніше вуглецевого волокна, додавши, що сподівається на його широке застосування в якості матеріалу для виготовлення корпусів літаків вже через 10 років.

Графен – це одношаровий (двовимірний) матеріал, що складається з атомів вуглецю. Він утворює кристалічну решітку з правильним гексагональним візерунком, а виділяється з графіту. Можлива сфера застосування графена дуже широка завдяки його незамінним якостями – він надзвичайно легкий (в 200 разів легше паперу), але по міцності перевершує сталь в 1000 разів.

Графен материал
Структура клисталічної решітки графену

Британський мільярдер просуває свою ідею графенових літаків подібно до того, як колись він переконував Airbus і Boeing використовувати вуглеволокно, що в підсумку і сталося. Останні літаки Boeing 787 Dreamliner, які Virgin використовує для своїх перельотів, на половину складаються з вуглецевого волокна і інших композитних матеріалів, які замінили традиційний алюміній. Це дозволило на 30% скоротити споживання палива в порівнянні з використовуваними раніше аналогами.

За словами Бренсона, його авіакомпанія як і раніше прагне до скорочення викидів вуглекислого газу за рахунок використання більш чистих видів палива. Зараз Virgin Atlantic працює з американською компанією Lanzatech над біотехнологією, що дозволить перетворювати вуглецеві відходи з виробничих процесів в етанол, який, у свою чергу, може бути використаний для створення реактивного палива.

Хоча технологію ще належить масштабувати, боси Virgin сподіваються, що вона може революціонізувати те, як аерокосмічна галузь споживає паливо.

Джерело: telegraph.co.uk

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline