Італійський стартап приступає до виготовлення акустичних систем з каменю
16 Грудня , 2017
Blue Origin успішно випробувала нову капсулу для космічних туристів (відео)
17 Грудня , 2017

Революційна стелс-технологія дозволяє суттєво зменшити кількість рухомих частин літака

BAE Systems представила і успішно випробувала новий стелс-літак MAGMA, в корпусі якого відсутні рухомі частини. Керувати повітряним судном доводиться в буквальному сенсі за допомогою навколишнього середовища!

Компанія BAE Systems представила дизайн нового літака, який може стати важливим кроком вперед у сфері технології стелс. У нового безпілотного літального апарату MAGMA в корпусі відсутні складні рухомі частини для керування польотом. Невелика демонстраційна модель вже зробила перший успішний політ, довівши на практиці, що замість складних і ненадійних механічних засобів маневрування можна використати звичайне повітря.

Контрольні (або «рульові», «кермові») поверхні були важливою частиною систем керування літаків ще з початку XX століття. Вони великі, важкі і вимагають складних механізмів керування— а чим складніший механізм, тим вища ймовірність, що він вийде з ладу в критичний момент. У такому разі маневреність судна буде обмежена, і наслідки можуть бути жахливими. Для безпілотних бойових літаків нового покоління, таких як B-2 Spirit, F-22 Raptor та F-35 Joint Strike Fighter, керуючі поверхні можуть також вплинути на ретельно підібраний профіль невидимості, оскільки рух пристрою вгору або вниз миттєво зробить літак більш помітним для радара.

Нововведення в конструкції MAGMA покликані усунути ці слабкості, замінивши механічні системи на системи перенаправлення повітря з двигунів і повітроводів. Завдяки першому процесу, повітря з двигуна (у той час, як літак рухається на надзвуковий швидкості) тисне на задню крайку крила; у другому випадку для аналогічних цілей використовується повітропровід. У поєднанні, обидва процеси дозволяють йому керувати напрямом руху літального апарату.

Льотні випробування є частиною проекту між BAE Systems і Університету Манчестера та більш широким довгостроковим співробітництвом між промисловістю, науковими колами та урядом для вивчення та розробки інноваційних технологій керування польотом. Подальші льотні випробування заплановані на наступні місяці, щоб продемонструвати нові технології управління польотом з кінцевою метою польоту літака без будь-яких рухомих поверхонь керування. В разі успіху, випробування продемонструють перше керування циркуляцією в польоті на газотурбінній авіації і від одного двигуна.

Можна з упевненістю сказати, що такий важливий апгрейд і справді присвоює новій технології статус революційної. Переваги її настільки великі, що в найближчому майбутньому нас може очікувати нове покоління стелс-літаків!

Джерело

LEU
LEU

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: