Джефф Безос показав новий і повністю зібраний ракетний двигун BE-4
13 Березня , 2017
Перекладач Google на основі нейромереж вивчив російську мову
13 Березня , 2017

Qutee.com — штучний інтелект на службі маркетингу

В епоху «постправди» прийнято вважати, що те, що ми любимо, у що віримо і чого хочемо, — все це нав’язується нам зі сторони. Піарники, маркетологи, політтехнологи, рекламщики — всі ці люди невпинно нав’язують нам потрібну їм повістку, щоб досягти своїх корисливих цілей. Однак куди важливіше не те зерно, яке вони змогли кинути в наш мозок, а те, що з цього зерна розвинулося. Колишній провідний програміст Google і творець електронного асистента Amazon Alexa розробили інструмент, який дозволить отримати максимально чіткі дані про те, що дійсно думають і відчувають мільйони користувачів по всьому світу. І немає сумнівів, що саме ці дані в найближчі роки розгорнеться найзапекліша сутичка.

Сервіс Qutee.com, створений колишнім співробітником Google Флінтом Берроу і експертом в області штучного інтелекту Эшвіном Рамом, являє собою сайт, на якому будь-який користувач може запитати у інших учасників їх думку по тому чи іншому питанню і негайно отримати велику кількість відповідей. Це може бути звичайний шанувальник кіно, якому цікаво, чи є він єдиним, хто не згоден з рішенням Кіноакадемії про вручення «Оскара» фільму «Місячне сяйво». А також це може бути засновник стартапу, якому хотілося б на самій ранній стадії розуміти, чи потрібен його винахід людям.

Розробку можна розглядати як своєрідний аналог Tripadvisor, де оцінюють не готелі, а багате розмаїття актуальних і не дуже тем. І оцінку тут пропонують ставити не за п’ятибальною системою, а від 0 до 100, що дозволить авторам опитувань отримувати більш точні відомості про ставлення громадськості до тієї чи іншої проблеми.

Крім того, на відміну від того ж Reddit, який також називають найближчим аналогом, Qutee.com ні один з відгуків не залишиться без уваги, і кожен відданий голос стане цеглинкою в будівлі, яка сформує гігантський масив великих даних.

Публічні фігури все частіше починають розуміти, що лайки і репости — вже не самий ефективний показник популярності тієї чи іншої теми громадськості. Багато відомі блогери, серед яких Shmee150, MarzBar, PhyLol, FoxdropLol та інші, вже активно користуються Qutee і перенаправляють користувачів на цей сервіс, щоб більш чітко розуміти, що потрібно людям і чим їх можна зацікавити. Така розширена функціональність зворотного зв’язку є куди більш ефективним інструментом донесення свого контенту для громадськості.

Як це працює на практиці? Уявімо, що ви є власником пабліка Facebook, який прагне популяризувати свою групу. Просування в соцмережах, перенасичених інформацією, — це складне і делікатна завдання, що вимагає розуміння не лише актуальних трендів, але і відношення до них широких мас. Перш ніж торкатись певної теми, ви зможете зайти в розділ аналітики Qutee і ознайомитися з тим, як її сприймають користувачі, причому з прив’язкою до географії і часу. Це дозволить вам прийняти рішення про те, на яких темах варто акцентувати увагу, а яких краще взагалі не торкатися.

Ідеологом проекту є Річард Уілсон, який все життя займався гральним бізнесом: від розробки і постачання ігрових автоматів до створення онлайн-казино. За технічну частину відповідають Ешвін Рам — знаменитий експерт в галузі штучного інтелекту, а також Флінт Берроу — колишній провідний програміст компанії Google.

На данний момент, Qutee.com функціонує в режимі бета-тестування, повноцінний запуск англомовної версії платформи планується здійснити вже навесні цього року. У планах розробників локалізація системи під всі популярні мови, включаючи російський. Творці стверджують, що одне з пріоритетних завдань полягає в залученні не лише індивідуальних користувачів, але і представників корпоративного середовища. Очевидно, що якщо сервіс стане масовим, то отримані ним дані стануть цінним активом, яким зможуть скористатися корпорації, соціологічні служби і різні громадські організації, що працюють з громадською думкою.

Перемога Дональда Трампа на президентських виборах у США стала сюрпризом для багатьох, особливо якщо врахувати те, яку публічно демонстрували лояльність до Хілларі Клінтон різні знаменитості і політичні діяльності. Однак експерт Бред Парскаль, активно проводив в Інтернеті соціологічні опитування з подальшим глибинним аналізом отриманих даних ще до публікації результатів був практично переконаний в тому, що команда кандидата від республіканців, яка зробила особливу ставку на digital, має куди більше шансів на перемогу.

Система Qutee, яка не лише отримує актуальну і важливу інформацію, але і аналізує її і автоматично навчається, незабаром зможе ефективно прогнозувати кон’юнктуру, що має зробити справжню революцію у сприйнятті та поширенні інформації. Старт вже стався, і скоро, з введенням повної версії, ми зможемо побачити всі можливості платформи і її реальний вплив на глобальну аудиторію та бізнес-середовище.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline