Повітряне таксі від німецької компанії Lilium літає швидше бойового вертольота
21 Вересня , 2017
В Японії сонячні електростанції поєднають з грибними фермами
21 Вересня , 2017

Proterra Catalyst E2 Max – електричний автобус, який встановив рекорд дальності поїздки на одному заряді акумуляторних батарей

Нещодавно група ентузіастів з Італії встановила своєрідний рекорд, подолавши на електричному автомобілі Tesla Model S P100D дистанцію 1078 кілометрів (669,8 милі) на одному заряді акумуляторних батарей. Однак, це досягнення меркне в світлі останнього досягнення компанії під назвою Proterra. Створений фахівцями компанії електричний автобус Catalyst E2 Max подолав на одному заряді 1 772.21 кілометри (1 101.2 милі). Така дистанція є абсолютним рекордом для транспортних засобів на електричній тязі, і вона істотно перевищує попередню рекордну дистанцію в 1 631.55 кілометрів (1 013.8 милі), яку вдалося пройти на одному заряді експериментальному одномісному електричному автомобілю “Boozer”.
Рекорд, встановлений електричним автобусом Catalyst E2 Max, був встановлений завдяки тому, що на автобус може бути встановлена більш ємна і масивна акумуляторна батарея, ніж на легковий автомобіль. Батарея автобуса Catalyst E2 Max має ємність в 660 кВт/год, що майже в дев’ять разів більше ємності батареї автомобіля Tesla Model S (75 кВт/год). Більше того, під час рекордного заїзду автобус рухався в оптимальних умовах, без пасажирів, без зупинок і з ідеальним покриттям випробувального полігону. Якби цей автобусу рухався по місту, перевозячи пасажирів, ситуація була б зовсім іншою.
Проте, ємна акумуляторна батарея і ряд інших інноваційних технологій, використаних фахівцями компанії Proterra, дозволять автобусу Catalyst E2 Max курсувати по довгих міських маршрутах протягом декількох годин безперервно. А короткочасна підзарядка на кінцевих зупинках, що проводиться під час відпочинку або зміни водія, дозволить збільшити час перебування автобуса на маршруті ще мінімум на одну годину.
Перші серійні автобуси Catalyst E2 Max з’являться на вулицях Лос-Анджелеса вже до кінця 2017 року. І в разі успішного проходження періоду дослідної експлуатації такі автобуси можуть з’явитись на вулицях та інших міст і не тільки в Сполучених Штатах.

Першоджерело

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline