Як в Китаї прокладають лінії метро крізь житлові будинки (відео)
29 Червня , 2017
За екраном смартфону помістили сканер відбитків пальців
29 Червня , 2017

Проривний орігамі-алгоритм будує 3D-об’єкти з мінімальною кількістю полігонів

Для професора Еріка Деймана це було справою всього життя. Ще в 1999 році він розробив перший універсальний метод перетворення аркуша паперу в тривимірну фігуру, але не задовільнився кінцевим результатом. Занадто багато швів і стиків, плюс вкрай нераціональна витрата матеріалу. Але можна зробити краще? Справжній виклик для математика, і він був прийнятий.

Через 18 років праці був створений неймовірно складний, але красивий і всеосяжний алгоритм побудови абсолютно будь-якого тривимірного об’єкту. По духу він близький до орігамі – ви берете простий плоский лист і згинаєте його енну кількість разів, щоб отримати об’ємну багатогранну фігуру. Нічого не відрізається, не склеюється, папір тільки згинається, причому тепер мінімальну кількість разів.

Ключова перевага алгоритму професора Деймана – його універсальність. У ранніх роботах все легко виходило, якщо вихідним матеріалом була довга тонка смуга, яку легко згорнути. Але квадратний аркуш ставив розробників в глухий кут і те, що було легко уявити в теорії, на практиці виглядало жахливо. Тепер же все навпаки – ви навряд чи зможете роз’яснити алгоритм «на пальцях», але його легко реалізувати в сучасних обчислювальних системах.

Алгоритм по своїй суті річ абстрактна, але у нього є блискучі перспективи застосування на практиці. Уявіть собі дешевого робота зі звичайними маніпуляторами, який з листа композитного матеріалу може скласти що завгодно. Від байдарки до солдатського шолома, від дверей автомобіля до деталі МКС – без швів, використання кріплення і перевитрати матеріалу.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline