Google створив масштабну онлайн-енциклопедію моди
19 Червня , 2017
У Львівській політехніці створюють міжнародну університетську мережу в галузі розумних технологій
19 Червня , 2017

Представлена нова «літаюча машина» – пасажирський коптер AirQuadOne

Напередодні Паризького авіашоу британський консорціум Neva Aerospace, що включає п’ять європейських компаній, які спеціалізуються на всіх видах електричної авіації – від безпілотних літаків до повітряних роботизованих платформ – показала свій концепт літаючого автомобіля».

Новий пасажирський коптер отримав назву AirQuadOne і незважаючи на те, що він поки існує тільки на папері, його технічні характеристики виглядають досить реалістичними.

Одномісний літак Neva використовує чотири електричних турбо-пропелери, які раніше вже були випробувані на інших транспортних засобах, таких як БПЛА. Весь апарат буде важити трохи більше 450 кг, 150 з яких відводиться на батареї і 100 на пілота та додатковий вантаж.

Пасажирський квадрокоптер зможе перебуває в польоті 30 хвилин при крейсерській швидкості 80 кілометрів на годину. 40-кілометрового запасу ходу, на думку розробників, достатньо, щоб дістатись з одного кінця, перевантаженого трафіком міста, в іншій. При цьому апарат злітає і приземляється вертикально, а заряджати його можна через розетку, як звичайний електромобіль.

Neva також не виключає можливості оснащення AirQuadOne невеликим ДВС для забезпечення роботи генератора, який буде підживлювати батареї, що в свою чергу, дозволить збільшити дальність польотів. В даний час автори проекту працюють над поворотними електричними турбонагнітачами, які дозволять зробити тягу більш ефективною. Передбачається, що транспортний засіб потрапить до категорії легких літаків.

AirQuadOne – це всього лише остання з довгої низки концепцій «літаючих автомобілів», за які досить серйозно взялися компанії зі світовим ім’ям. Так, Airbus просуває проект Vahana, в рамках якого розробляється модульний електромобіль-дрон Pop.Up. Співзасновник Google Ларрі Пейдж разом зі стартапом Kitty Hawk працює над пасажирським мультикоптером Flyer, перший діючий прототип якого був продемонстрований навесні цього року. Також Über планує запустити сервіс літаючих таксі в Дубаї протягом трьох років.

І ці компанії не страждають від колективного безумства. Досягнення в галузі технологій батарей припускають, що більше енергії можна запаковувати в більш компактні, більш легкі об’єми. Нові матеріали дозволяють дизайнерам створювати легкі, але неймовірно міцні структури, фактично будувати їх з композитних матеріалів.

В той же час, це не означає, що всі проекти, які тиражують ЗМІ, втіляться в реальність. Наприклад, німецький стартап Lilium обіцяє створити комерційну версію п’ятимісного повітряного судна з 320-кілометровим запасом ходу і божевільною максимальною швидкістю 300 км/год. Це набагато більш амбіційно, ніж специфікації AirQuadOne, і з меншою ймовірністю матеріалізується, принаймні, найближчим часом.

Реальним каменем спотикання навіть для більш реалістичних проектів є питання регулювання. У Neva Aerospace кажуть, що працюють з американськими і європейськими держструктурами для підтвердження відповідності всім існуючим правилам, але цього може бути недостатньо. Ці та інші літальні апарати, ймовірно, вимагають абсолютно нових стандартів. Наприклад, FAA повідомив, що готовий працювати над цим, але процес займе роки.

Джерело: wired.com

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline