DARPA успішно випробувала унікальний літак
9 Квітня , 2017
Концепт орбітального марсіанського табору від Lockheed Martin
10 Квітня , 2017

Німецький Volocopter 2X задіють у сервісі літаючих таксі в 2018 році

Німецький стартап E-Volo продемонстрував комерційну версію свого електричного літального апарату – пасажирського мультикоптера, здатного вертикально злітати і сідати.

Новинка під назвою Volocopter 2X відноситься до категорії VTOL (ЛВЗП – літак вертикального зльоту і посадки) і, відповідно, його використання не вимагає злітно-посадкової смуги. Інженери компанії працювали над своїм дітищем з 2011 року, але наблизити фінальну стадію проекту їм допомогли кілька нових конкурентів, що ведуть розробки в тій же сфері. Найвідомішими з них є Uber, Airbus і Zee.Aero (стартап, який фінансує співзасновник Google Ларрі Пейдж).

E-Volo планує почати випробування свого літака в 2018 році в якості сервісу літаючих таксі. Нижче представлені основні характеристики апарату, про які слід знати:

Електричний літак розрахований на двох осіб і оснащений 18 роторами, що дозволяє йому переміщатися в повітряному просторі надзвичайно тихо. Він може злітати і приземлятись вертикально підкеруванням простого джойстика.

электрический вертолет на 18 роторах

Батареї Volocopter 2X можна перезарядити за 40 хвилин, використовуючи пристрій для швидкої зарядки.

электросамолет-такси

Пасажирський дрон може досягати максимальної швидкості 100 кілометрів на годину і переміщатись на відстань 20-30 кілометрів.

Це апарат для перельотів на близькі дистанції: німецьке повітряне таксі живиться від дев’яти батарей, які дозволяють йому літати протягом 27 хвилин (максимально) на крейсерській швидкості 50 кілометрів на годину.

VTOL E-Volo був схвалений як надлегкий літак в Німеччині. Це означає, що кожен, у кого є ліцензія спортивного пілота, може почати літати на ньому з виходом комерційної моделі на ринок. E-volo також планує використовувати цей мультикоптер для пілотної програми льотних таксі в наступному році.

пропеллеры

Volocopter 2X оснащений датчиками, які, в майбутньому, дозволять йому літати автономно, але на початкових етапах присутність пілота в кабіні буде обов’язковою.

E-volo сподівається в найближчі роки отримати схвалення на використання свого апарату у влади Європи і США. Про ціну німецького пасажирського дрона поки нічого не повідомляється.

джойстик для управления коптером

Нагадаємо, є й інший відомий проект літаючого таксі — китайський EHang 184, який вперше був показаний на виставці CES 2016. Цей октокоптер здатний переміщати по повітрю пасажира вагою до 100 кг на швидкості 100 км/год в повністю безпілотному режимі. Компанія вже провела ряд тестів в США, також планується запустити сервіс з перевезення пасажирів на повітряних безпілотниках EHang в ОАЕ.

Джерело: businessinsider.com

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline