Новий електронний мікроскоп може “бачити” більше, ніж просто зображення
8 Квітня , 2017
Розроблена нова технологія тривимірного друку металевих виробів
8 Квітня , 2017

Mercedes відмовився від водневих паливних елементів на користь електромобілів на батареях

Daimler вирішив припинити розробку автомобілів на водневих паливних елементах, щоб зосередитись на акумуляторних машинах – плагін-гібридних і повністю електричних. На автомобільному конгресі в Штутгарті глава концерну Дітер Цетше заявив, що воднемобілі більше не є пріоритетним напрямом розвитку для його компанії. За словами топ-менеджера, переваги водневих комірок перед акумуляторами зараз сходять на ніщо.

До таких переваг традиційно відносили більший запас ходу і короткий час заправки. Однак за останні кілька років акумулятори стали доступнішими, їх ємність збільшилась, а час зарядки, навпаки, скоротився. Для ілюстрації останнього факту досить сказати, що найпоширеніші 50-кіловатні зарядні пристрої в самому найближчому майбутньому мають поступитися місцем 150-кіловатним, а в середньостроковій перспективі потужність зросте до 350 кіловат – в результаті, час експрес-зарядки буде не надто відрізнятись від звичайної заправки. З іншого боку, виробництво водню залишається дорогим процесом, а заправна інфраструктура розвивається дуже повільно.

Тим не менше, Daimler не відмовляється від водню повністю. Кросовер Mercedes GLC F-Cell, представлений в статусі прототипу минулого літа, буде запущений у виробництво в кінці 2017-го або початку 2018 року. Правда, масовою ця модель навряд чи стане,  її збираються продавати тільки корпоративним клієнтам. До речі, GLC F-Cell – не «класичний» водневик, а свого роду гібрид: його електромотори можуть живитись не тільки від паливних елементів, але і від літій-іонної батареї, розташованої в задній частині кузова. Однак запас ходу в такому режимі дуже обмежений – не більше 48 км.

Нагадаємо, що про подібну ініціативу висловилася південнокорейська Hyundai. Керівництво цієї компанії також заявило про те, що тепер зосередиться на створенні електричних автомобілів на батареях замість водневих машин, час для яких ще настав.

Джерело: cartimes.ru

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline