Розкішний електрокар Lucid Air вперше показав свій інтер’єр (відео)
19 Лютого , 2017
Компанія Samsung першою розробила технологію синтезу аморфного графена
21 Лютого , 2017

Iris eTrike – електричний трицикл нового покоління (відео)

Через 32 роки після дебюту електровелосипеда Sinclair C5, створеного сером Клайвом Сінклером, його племінник презентував власний варіант трицикла, на якому можна їздити на педальній або електричній тязі.

Трайк C5 міг розганятися максимум до 25 км/год, що дозволяло їздити на ньому без прав. Насправді ж таку швидкість досягти було дуже складно – скромний 200-ватний электродвигунчик не сильно допомагав водієві і йому доводилося в основному покладатися на силу своїх ніг. До того ж, такий мініатюрний транспортний засіб не дозволяв відчувати себе у безпеці на дорозі серед безлічі великих машин. Однак продати близько трьох тисяч оригінальних трициклів Сінклеру-старшому все-таки вдалося, а пізніше, через низький попит, їх виробництво було повністю припинено.

миниатюрный трайк Sinclair C5Клайв Сінклер на своєму педальному электромобильчике Sinclair C5

44-річний Грант Сінклер прекрасно знає про те, що незважаючи на всю революційність, дітище його дядька зазнало фінансового краху. Однак Грант впевнений – електровелосипед, який він назвав Iris eTrike, буде успішно продаватися.

Крім електромотора, Iris eTrike оснащений звичайними велосипедними педалями і водій може перемикатися між вісьмома передачами. Електроніка вимикає двигун по досягненні швидкості 25 км/год. А 250-ватний електромотор з живленням від перезарядних акумуляторів включається автоматично при повороті педалей – це модель ECO. Є і більш потужна модифікація – Extreme – з двигуном на 750 ват і максимальною швидкістю 50 км/год.

Iris eTrike - веломашина, которая по скорости может сравниться с автомобилем

Зовнішній дизайн новинки ретельно пророблений і повторює аеродинамічної форми шолома для гонщика на треку, тобто опір повітря буде мінімальним. Корпус веломашини виконаний зі спіненого поліпропелену (Quantum Foam EPP) і, незважаючи на легку вагу і крихкість, має досить значний запас міцності. Також така кабіна добре зберігає тепло і вміщує додатковий вантажний відсік об’ємом 50 літрів.

«Я познайомився з электровелосипедами у віці 9 років на аеродромі Даксфорд і багато їздив на різних моделях, розроблених моїм дядьком. Ще до зустрічі з Адамом Харпером (світовий рекордсмен швидкості для велосипедистів) я знав, що можу створити електровелосипед, здатний  їздити зі швидкістю, порівнянною з автомобілем», – говорить Грант Сінклер.

Завданням Гранта була не тільки швидкість. У Sinclair C5 водій розташовувався занадто низько – кліренс трицикла ледь перевищував 5 сантиметрів. Лякала потенційних водіїв і дуже тісна відкрита кабіна. В Iris eTrike водій сидить значно вище, а кабіна зроблена просторіше, що в позитивну сторону впливає на огляд і зручність.

Ще однією проблемою була безпека. Грант деякий час жив у Брістолі. Звідти в курортний Бат був прокладений популярний велосипедний маршрут. І одного разу на велосипедистів стали нападати невідомі з бейсбольними битами. Кількість нападів доходила до 14 на тиждень. Це наочно продемонструвало, що кабіна електровелосипеда повинна бути закритою. В принципі, цього вимагали і міркування комфорту – водій повинен бути захищений від вітру і дощу.

«Я ніколи не прагнув повторити Sinclair C5, так і первісна ідея Iris eTrike була далекою від того, що вийшло. Але з часів мого дядька умови для велосипедистів стали кращими, і, я думаю, людям сподобається Iris», – підсумовує Сінклер.

Придбати електровеломобіль Iris eTrike за 2 999 фунтів у базовій комплектації можна на офіційному сайті його творця.

Джерело: cambridge-news.co.uk

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline