Робот-садівник врятує людей від нудного прополювання
7 Липня , 2017
Енергія вітру стала дешевшою, ніж горючі види палива
7 Липня , 2017

Ілон Маск: одного разу ми прийдемо до нескінченних багаторазових запусків

Протягом останніх вихідних активність Ілона Маска в «Твіттері» прямо-таки зашкалювала. Інженер, мільярдер, філантроп і просто геній відповідав на запитання своїх підписників і обговорював те, в якому напрямку він хотів би рухати далі свою компанію SpaceX.

Маск також відповів на низку запитань щодо модернізації, яким піддались ракети Falcon 9. Йшлося в першу чергу про гратчасті рулі першої ступені, які використовуються при посадці. Алюмінієві рулі були замінені на титанові. Вони не роблять ракету істотно важчою, але при цьому здатні набагато довше витримувати дію високих температур при посадці ступені, що робить їх довговічнішими.

Після другого успішного запуску та посадки (на вихідних було два запуска і дві посадки) Маск розповів, що нові гратчасті рулі спрацювали навіть краще, ніж очікувалось, і можуть використовуватись практично нескінченну кількість разів без необхідності в обслуговуванні». Це, в свою чергу, сприятиме суттєвому зниженню часових затрат на підготовку повторних запусків. Маск заявив, що метою компанії встоїть вихід на рівень підготовки ракет до повторного запуску менше ніж за 24 години.

Глава SpaceX зазначив, що чудово розуміє, що одним з найбільш істотних аспектів в реалізації плану щодо колонізації Марсу буде вартість відправки туди людей. Нещодавно в інтерв’ю медіавиданню New Space Ілон розповів про те, що визначив ключові фактори цінової політики в питаннях «переселення» на Марс.

«Ви не зможете створити стабільну і повністю самозабеспечену цивілізацію, якщо вартість квитка на одну людину становитиме 10 мільярдів доларів», — прокоментував Ілон.

На думку Маска, ціна квитка не повинна перевищувати 200 000 доларів з людини, що приблизно дорівнює середній ціні простенького будиночка в США.

Модернізація ракет і підвищення їх довговічності також збільшать їх економічну ефективність. В цьому випадку можна буде витрачати менше часу на підготовку носіїв між запусками, а команди, які будуть займатись обслуговуванням відпрацьованих ракет, можна буде зробити меншими. Чим більше ракет SpaceX зможе повертатись назад на Землю, тим дешевшими будуть ставати як самі запуски, так і квитки на них.

Важко сказати, скільки ще ідей щодо модернізації, що знижують витрати на експлуатацію ракет-носіїв, у запасі SpaceX в запасі, проте вже зараз цілком очевидно, що компанія створює справжню революцію в політиці і методах проведення космічних запусків і подорожей і, без сумнівів, продовжить займатись цим і надалі.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline