Проект китайського портального автобуса виявився шахрайством
11 Липня , 2017
У Сєвєродонецьку створили танк-металошукач
11 Липня , 2017

Geely купує Terrafugia і вступає в гонку по створенню «літаючих авто»

Китайська Geely, яка володіє автомобільними брендами Volvo і Lotus, купує американський стартап Terrafugia, який відомий своїм проектом по розробці літаючого автомобіля. Причому компанія планувала можливе придбання Terrafugia ще з минулого року, повідомляє South China Morning Post. Сума угоди поки не розголошується.

«Літаючі автомобілі можна розглядати як «ідеальне рішення для проблем з трафіком, і ця концепція може звучати особливо привабливою для великих міст Китаю, в яких особливо актуальні дорожні затори в години пік», – пише видання.

Terrafugia — перша компанія, яка зайнялась «літаючими автомобілями». Вона була заснована вихідцями з MIT в Бостоні ще в 2006 році, і з тих пір залучила близько $6 млн від місцевих інвесторів. На відміну від інших стартапів, які розробляють VTOL (апарати вертикального зльоту і посадки), TF-X (так називається остання модель) — справжній автомобіль з крилами. Та й виглядає він досить старомодно, як футуристичні машини Джеймса Бонда з фільмів 1980-х років.

За словами представників Terrafugia, «літаючий автомобіль» може пролетіти 640 км на висоті 3 тисячі метрів зі швидкістю 160 км/год, обладнується гібридним приводом і буде коштувати близько $280 тисяч, що порівнянно з вартістю нової Cessna Skyhawk.

Ще один плюс Terrafugia — вона нещодавно отримала від Федерального Управління цивільної авіації США (FAA) дозвіл на експлуатацію Transition, який тепер кваліфікується як «легкий спортивний літальний апарат» вагою 800 кг

TF-X – це лише одна з останніх у довгій низці концепцій «літаючих автомобілів», за які досить серйозно взялись компанії зі світовим ім’ям. Так, Airbus просуває проект Vahana, в рамках якого розробляється модульний електромобіль-дрон Pop.Up. Співзасновник Google Ларрі Пейдж разом зі стартапом Kitty Hawk працює над пасажирським мультикоптером Flyer, перший діючий прототип якого був продемонстрований навесні цього року. Також Über планує запустити сервіс літаючих таксі в Дубаї протягом трьох років.

І ці компанії не страждають від колективного безумства. Досягнення в галузі технологій батарей припускають, що більше енергії можна запаковувати в більш компактні, більш легкі об’єми. Нові матеріали дозволяють дизайнерам створювати легкі, але неймовірно міцні структури, фактично будувати їх з композиційних матеріалів.

Реальним каменем спотикання для подібних проектів є питання регулювання. TF-X та інші літальні апарати, ймовірно, вимагають абсолютно нових стандартів. Регулюючі органи та уряди повинні дозволити масові польоти легких літаків в міській межі, що зараз жорстко контролюється. Нарешті таким літаючим машинам потрібні смуги для злету, які можуть і не виявитись під боком, якщо ви застрягли в пробці.

 

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline