Робот від Toyota почав допомагати інваліду по дому
3 Липня , 2017
OOCL Hong Kong – найбільший у світі контейнеровоз, площа палуби якого дорівнює площі чотирьох футбольних полів
3 Липня , 2017

Французький потяг-робот вийде на магістраль вже в 2019 році

Французька залізнична компанія SNCF заснована в 1938 році, свій столітній ювілей планує відзначити без людей на рейках. Французи анонсували не лише роботу над проектом автономного потяга з запуском прототипу через два роки, але і план глибокої автоматизації всієї системи залізничного сполучення. Навіщо працювати людям там, де це можуть зробити слухняні роботи?

Завдання не в тому, щоб ліквідувати професію машиніста, а в доведенні системи автоматичного управління руху потягами до ідеалу. Сьогодні, особливо в паризькому районі, ситуація така, що якщо конкретний склад затримається на 100 секунд, це спровокує «ефект доміно» і колосальну пробку. Отже, потрібні безвідмовні органи у складі всієї системи і люди тут – слабка ланка.

Поезд SNCF

Приблизно 25 % всіх французьких залізничних перевезень вже сьогодні можна доручити роботам, виключивши людини з процесу керування. Це думка Олена Краковича, керівника мережі SNCF Transilien. Машиніст перекваліфіковується в «рятувальника», який буде втручатись в процес тільки при виникненні надзвичайних ситуацій. А рутину залиште роботам, вони з нею впораються краще.

Літаки давно літають між континентами на автопілоті, електромобілі ненав’язливо, але наполегливо відпихають людину від керма, а чим потяги гірше? Тут навіть простіше впровадити новий рівень автоматики, адже і шляхи сполучень, і розклад руху – все відомо заздалегідь. Але в SNCF вважають своїм обов’язком відзначити: це робиться не заради користі і не через бажання здобути славу першої в світі залізничної компанії, що використовує роботів. Ні, все виключно заради блага споживачів.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline