Україна увійшла в топ-10 “найбільш электромобільних” країн
25 Березня , 2017
Компанія Lockheed Martin почне поставки лазерної зброї для Армії США
25 Березня , 2017

FCX-001 – концепт футуристичного гелікоптера від компанії Bell Helicopter

Досить відома компанія Bell Helicopter ніколи раніше не була помічена в “заграваннях” з різними футуристичними ідеями і концептами. Однак, буквально днями, в рамках виставки Heli-Expo 2017, що проходила в Далласі, штат Техас, компанія представила увазі громадськості розроблений її фахівцями концепт гвинтокрила FCX-001. Відмінними рисами цього апарату є корпус, виготовлений з найбільш сучасних багатофункціональних “розумних” матеріалів, штучний інтелект в ролі другого пілота, гібридна рухова установка і лопаті ротора, здатні адаптуватись навіть до різких змін умов польоту.
Вертолет FCX-001 #2
“Шість місяців тому ми організували творчу групу, завданням якої є відстеження всіх виникаючих нових технологій і розробка варіантів використання цих технологій у продукції нашої компанії”, – розповідає Міч Снайдер (Mitch Snyder), президент компанії Bell Helicopter, – “Одним із головних завдань цієї групи є візуальне подання всіх технологій і нововведень, і концепт FCX-001 як раз і є продуктом такої візуалізації”.
Відразу кидається в очі, що у гелікоптера FCX-001 відсутній традиційний хвостовий гвинт, його замінює внутрішня система, що створює протилежний обертаючий момент. Таке рішення дозволяє підвищити рівень безпеки гвинтокрила, зменшити створюваний ним шум і збільшити ефективність використання енергії, накопиченої в акумуляторних батареях або отриманої за рахунок спалювання палива. Гібридна рухової установки включає в себе високоефективні теплові двигуни нового типу, які обертають електрогенератори, що приводять в дію головні електродвигуни та інше обладнання гелікотера.
Кабина вертолета FCX-001
Ще однією відмінною рисою концепту FCX-001 є лопаті ротора, здатні змінювати свою форму і конфігурацію, швидко адаптуючись до змін умов польоту. Корпус гелікоптера виготовлений з розумних багатофункціональних матеріалів. Його прозорі частини встановлені таким чином, щоб забезпечити пілоту і пасажирам максимальний кут огляду. Більше того, власне корпус є одним з основних вузлів енергетичної системи гвинтокрила, він виконує роль акумуляторної батареї і перетворювача, здатного навіть поглинати енергію з навколишнього середовища під час польоту.
Усередині салону FCX-001 є тільки лише крісло пілота, по максимуму забезпечене технологіями віртуальної і доповненої реальності. А роль другого пілота і бортінженера бере на свої плечі система штучного інтелекту, яка в разі необхідності може повністю взяти на себе керування літальним апаратом. Але, і в звичайному режимі пілотові відведена роль, близька до ролі пасивного спостерігача. Згідно задуму компанії Bell Helicopter, це перший крок на шляху до створення ними повністю автоматичних літальних апаратів з вертикальним злетом і посадкою.
Лопасти ротора вертолета FCX-001
Модульна конструкція пасажирської кабіни дозволяє встановлювати будь-яку кількість сидінь, які можна прибрати і звільнити місце для додаткового вантажу. Крім цього, в пасажирському салоні, також, присутні системи віртуальної і доповненої реальності, які дозволяють пасажирам дивитись розважальні або інформаційні передачі, проводити відеоконференції або працювати з документами.
“Ми сподіваємос, що час, коли ми зможемо почати втілення подібних ідей в реальності, вже не за горами” – розповідає Міч Снайдер, – “І ми збираємось в майбутньому робити все це максимально відкрито, а не за зачиненими дверима, як це відбувалось раніше”.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline