Вчені отримали нову форму вуглецю, матеріал, який, крім міцності, володіє пружністю
30 Червня , 2017
Ковдра, що вміє заправити ліжко і регулювати температуру під час сну
30 Червня , 2017

Електролітак з дальністю ходу 965 км представлений на авіасалоні в Ле-Бурже

На 52-му Міжнародному паризькому авіасалоні компанія Eviation Aircraft продемонструвала перший прототип нового повністю електричного літака з дальністю польоту до 965.

Незважаючи на те, що на виставці був представлений концептуальний апарат, в Eviation кажуть, що вже проводили кілька випробувальних польотів і найближчим часом планують перейти на стадію сертифікації, а налагодити комерційні рейси вже в наступному році.

Електролітак отримав назву Alice. Це невеликий літальний апарат завдовжки 12 метрів з розмахом крил 13,4 метри та вагою майже шість тон. Через V-подібний хвіст фюзеляж нагадує військовий безпілотник. Тим не менш, Alice може вмістити двох пілотів і від шести до дев’яти пасажирів.

Літак обладнаний батареями загальною ємністю 980 КВт, що в десять разів більше, ніж у самої просунутої моделі автомобіля Tesla. Висота польоту невелика — всього 3 км, що робить його більше схожим на авіацію загального призначення, типу, Cessna. Треба думати, що таке обмеження пов’язане з економією ваги, так як при польоті на висоті понад 5 км потрібна герметизація салону, кисневі установки і система опалення.

За словами представників Eviation, компанія використовує унікальну технологію, щоб Alice могла пролетіти 965 км на швидкості 450 км/год. В основі лежить перероблена алюмінієва батарея від компанії Phinergy і особливий програмний алгоритм, коригуючий політ в залежності від заряду. Судячи з усього, Alice буде вміти заряджати саму себе безпосередньо в повітрі, використовуючи термічні підйоми повітря і відключаючи на цей час двигуни, які будуть переходити в режим генерації електрики завдяки зустрічним потокам повітря.

Однак, як це все буде виглядати на практиці, ще належить дізнатись. За заявою глави Eviation Омера Бар-Йохая, його компанія хоче стати гравцем ринку on-demand, типу Über і проектів VTOL («літаючі таксі»), тільки на великих відстанях. Alice буде злітати і сідати, як класичний літак, використовуючи аеродроми.

Airbus спільно з Siemens працює над гібридним літаком місткістю 100 пасажирів з сумарною потужністю двигунів 2 МВт. А стартап Wright Electric планує розробити електролітак на 150 місць, який зможе подолати 480 км тільки на електротязі.

 

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline