Фонд енергоефективності – хто і як буде отримувати гроші в Україні
27 Березня , 2017
HTT розпочала складання першої пасажирської кабіни Hyperloop (відео)
27 Березня , 2017

Електричні літаки Wright Electric можуть замінити Boeing 737

Комерційні польоти на електричній тязі в даний час неможливі через те, що потужність електричних акумуляторів не компенсує їх вагу. Тим не менш, у світлі постійного удосконалення батарей багато компаній працюють над проектами електричних літаків. Зокрема, розроблений компанією Airbus электролітак E-Fan в липні 2015 року зумів першим серед подібних апаратів перелетіти Ла-Манш.

22 березня компанія Wright Electric представила проект 150-містного близькомагістрального (дальність польоту до 800 кілометрів) літака. Він є аналогом «Боїнга-737» і розроблявся спільно з британським лоукстером EasyJet.

Враховуючи те, що на регіональні перевезення припадає 30% усього ринку пасажирських авіаперельотів, а Boeing і Airbus щорічно продають до тисячі близькомагістральних лайнерів за ціною в середньому 90 млн. доларів, ринок виглядає величезним. Навіть якщо стартова ціна електричного літака буде вище, його придбання окупиться за рахунок скорочення витрат на паливо.

Для розробки електродвигунів компанія Wright Electric залучила інженерів з програми НАСА з розвитку електричної авіації. Компанія не планує виробляти власні батареї. Замість цього, джерела живлення, як тільки відповідні з’являться на ринку, будуть закуповуватись у сторонніх постачальників.

Глава Tesla Ілон Маск, який також проявляє інтерес до галузі електричної авіації, вважає, що для масового виробництва электролітаків, необхідно створити акумулятор з щільністю енергії 400 Вт/год на кілограм. Між тим електромобілі, які зараз випускаються його компанією, живляться від батарей зі щільністю 250 Вт/год на кілограм.

Щільність енергії акумуляторів постійно зростає, однак невідомо, коли вона досягне зазначеної величини. Так само, залишається незрозумілим, коли Wright Electric зможе підняти свій повністю електричний літак у повітря. Разом з тим, в якості альтернативної технології стартап не виключає використання гібридних технологій.

Нагадаємо, на початок 2018 року запланований вихід електролітака “Maxwell” Х-57, створенням якого займаються фахівці НАСА. Апарат отримає 14 електродвигунів, таким чином, інженери сподіваються в п’ять разів скоротити витрату енергії, необхідної для розвитку швидкості 280 км/ч.

Джерело: electrek.co

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline