Lockheed Martin розкрила деталі бойового вертольота, створеного на базі Sikorsky X2
29 Квітня , 2017
Сліпий житель Великобританії отримав «окуляри зі штучним інтелектом»
29 Квітня , 2017

CityHawk – цивільний пасажирський варіант літального апарату Cormorant

Нашим читачам має бути знайомий незвичайний літальний апарат з вертикальним зльотом і посадкою Cormorant, що мав раніше назву AirMule і розробляється ізраїльською компанією Tactical Robotics. А зараз компанія Metro Skyways Ltd., яка, як і компанія Tactical Robotics, є дочірнім підприємством великої компанії Urban Aeronautics, почала розробку цивільного варіанти апарату, який отримав назву CityHawk. Керівництво компанії сподівається, що по завершенню процесу розробки і випробувань, апарат CityHawk стане одним з головних гравців у галузі літаючих автомобілів, яка останнім часом переживає досить бурхливе зростання.
Основою літального апарату CityHawk, як і апарату Cormorant, є фірмова технологія Fancraft, яка полягає у використанні пропелерів з прихованими всередині корпусу роторами. За рахунок цього апарат CityHawk не буде мати ніяких виступаючих лопатей і крил, що ускладнюють пересування, зліт і посадку. Передбачається, що в якості палива буде використовуватись стиснений водень, у початковому варіанті цей водень буде спалюватись безпосередньо в газотурбінних двигунах, що дозволить відмовитися від використання важких акумуляторних батарей та електричних двигунів.
Летательный аппарат CityHawk #2
Але не виключається варіант використання електричної рухової установки, в якій енергія буде отримуватись шляхом спалювання палива в водневих паливних елементах. Як перший, так і другий варіант є максимально екологічно чистими, вони повністю виключають викиди вуглекислого газу та інших шкідливих речовин у навколишнє середовище.
В цілях безпеки апарат CityHawk буде оснащений швидкісною парашутною системою, яка буде моментально розгортатись, вистрілюючись вгору ракетою. Це дозволить апарату здійснити безпечну посадку в разі виникнення будь-яких поломок навіть при русі на невеликій висоті.
Корпус літального апарату CityHawk буде нагадувати за формою кузов великого легкового автомобіля. У його салоні передбачається наявність чотирьох місць, одне з яких буде займати пілот. Але в конструкції апарату та його системі керування спочатку буде закладена можливість використання технології автоматичного керування, що розробляються і випробовуються на літальному апараті Cormorant, який, до речі, вже встиг зробити більше двох сотень випробувальних польотів.
Летательный аппарат Cormorant
Керівництво компанії Urban Aeronautics планує, що на процес розробки апарату CityHawk піде близько п’яти років, в ході яких перші дослідні зразки будуть проходити через ту ж саму програму випробувань, через яку проходить зараз його “військовий” побратим. А громадськості цей апарат буде представлений на першій найближчій авіаційній виставці, яка проходитиме незабаром після завершення розробки і випробувань дослідних зразків.

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline