iPhone 8 дебютує з технологіями доповненої реальності
26 Березня , 2017
За допомогою суперкомп’ютера вченим вдалось відтворити торнадо
26 Березня , 2017

Єдиний стандарт для інтеграції електромобілів в мережу будуть створювати Nissan, Mitsubishi і PSA

Міжнародні виробники автомобілів об’єднались в рамках данського проекту Parker з метою розробки нових ідей для електромобілів наступного покоління. Озброївшись науково-технічними досягненнями данців і заручившись підтримкою експертів в галузі мережевої інтеграції, таких як Enel, Nuvve і Insero, виробники автомобілів Nissan, Mitsubishi і PSA Groupe будуть працювати над створенням універсального протоколу мережевої інтеграції, який дозволить електромобілям по всьому світі стати частиною енергосистеми майбутнього, заснованої на використанні поновлюваних джерел енергії.

Для заміни органічного палива поновлюваними джерелами енергії, енергосистемі майбутнього необхідно вирішити ряд непростих завдань, пов’язаних із забезпеченням необхідної мережевої потужності і балансуванням електричної мережі. Проект Parker покликаний продемонструвати, як за допомогою електромобілів можна вирішити ці глобальні проблеми.

Серед партнерів проекту – лідери в сфері розробки рішень мережевої інтеграції і виробники автомобілів Nissan, Mitsubishi і PSA Groupe, які вже активно реалізують технологію «Vehicle-to-grid» (V2G) в різних моделях автомобілів. V2G забезпечує інтеграцію електромобілів і мережі, що дозволяє не тільки отримувати електрику з мережі, але і повертати її назад.

Завдяки технології V2G автомобілі самі виступають в якості джерел енергії і, тим самим, активно підтримують роботу мережі. Щоб забезпечити повсюдне використання автомобілів, інтегрованих в мережу, необхідна єдина платформа, певний універсальний протокол, який гарантує, що тисячі електромобілів всіх марок і моделей, незалежно від місця розташування, зможуть віддавати енергію в енергосистему згідно потребам місцевої мережі.

батарея электрокар Nissan Leaf питает энергией жилой дом

«Важливо прийти до єдиного розуміння концепції автомобіля, інтегрованого в мережу, тому що без цього розуміння буде дуже складно забезпечити технічні можливості для інтеграції сучасних автомобілів серійного виробництва з мережею», — пояснює науковий співробітник Центру електрики і енергії при Електротехнічному факультеті Датського технічного університету (ДТУ) Пітер Андерсен, який також є керівником проекту Parker.

Крім того, в рамках проекту будуть зроблені перші спроби розробки сертифіката для електромобілів з можливостями мережевої інтеграції, який виробники зможуть використовувати для маркування таких автомобілів.

«Я дуже радий бачити, як компанії з різних галузей промисловості, приєднуються до датських університетів, де протягом останніх 5 років ми займаємось передовими дослідженнями технології V2G», – ділиться професор Віллетт Кемптон, технічний директор Nuvve.

Крім того, що технології V2G відводиться важлива роль у вирішенні глобальних проблем, пов’язаних з забрудненням повітря, кліматичними змінами і балансування енергосистеми, ця технологія покликана підвищити цікавість до електромобілів серед споживачів, які, крім іншого, зможуть також продавати енергію в мережу.

«Компанія Nissan відома своїм інноваційним підходом і високою якістю, особливо в частині виробництва електромобілів, має намір і далі зберігати лідерські позиції в галузі розробки систем «Vehicle-to-grid», – заявляє Ніколя Жубо, керівник напрямку V2G і систем стаціонарного зберігання у Nissan. – Ми пишаємось своєю участю в проекті Parker, який дозволить нам прийти до розуміння, як реалізувати глобальну інтеграцію електричних авто в мережу. Nissan вважає, що ця технологія зробить революцію на енергетичному ринку, адже це дозволить електромобілям стати активними енергетичними ресурсами».

В рамках проекту партнери будуть досліджувати найбільш практичні комерційні можливості і проводити систематичні випробування і демонстрацію технологічних можливостей V2G на прикладі автомобілів різних виробників. Також будуть визначені економічні та нормативно-правові бар’єри і вплив цих технологій на енергосистему і ринки.

«Enel приділяє велику увагу розробці розумних мереж з метою ефективної інтеграції ВДЕ в розподільчі мережі, а також стимулювання споживачів з метою активної участі у функціонуванні енергетичного ринку. V2G представляється однією з найбільш багатообіцяючих технологій, які здатні вирішити ці завдання. Для реалізації її потенціалу в рамках участі в проекті Parker ми створили перший комерційний вузол V2G в Європі — майданчик Frederiksberg Pilot у місті Фредериксберг в Данії», – прокоментував Лівіо Галло, керівник глобального підрозділу Enel Інфраструктура та мережі.

Проект Parker буде взаємодіяти з майданчиком Frederiksberg Pilot у Фредеріксбергу і збирати на її основі дані, а також проводити випробування за участю семи електромобілів і шести зарядних станцій, що входять в проект.

Джерело: energosovet.ru

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline